piatok 2. septembra 2022

Video: Avon katalóg - September 2022

 Ahojte, 
neviem ako Vám, ale mne leto utieklo veľmi rýchlo. Aj keď leto milujem, jeseň je moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Keď som si po prvýkrát listovala septembrový Avon katalóg 9/2022, veľmi milo ma prekvapili novinky. Vo videu Vám ich aj ukážem a tiež Vás upozorním aj na výhodné ponuky.
Čo najviac zaujalo Vás?
Petra


Odkazy:
Pridaj sa ku mne do Avon tímu: https://arp.avon.com/prp/SK/sk/PetraKvartekova

2 komentáre:

  1. Podzim také miluji, už se těším na tohle období - veder už bylo dost! :D :) Jinak moc se mi ve videu líbí ta paletka očních stínů. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veľmi dobrú skúsenosť s paletkami z Avonu :-). V decembri budú novinkou tri ďalšie paletky, tak sa na nich veľmi teším :-).

      Odstrániť