streda 25. januára 2012

Ahojte všetci priaznivci blogov!

Už dlho som rozmýšľala nad založením vlastného blogu, no vždy ma niečo zabrzdilo. Najprv som sa bála či to nebude trápne, či budem mať o čom písať a či sa to vôbec bude niekomu páčiť. No nakoniec som sa odvážila a blog som si založila :-)
Môj blog bude o tom čo je mi blízke a čo poznám. Som šťastná, že som žena a milujem veci, ktoré robím preto aby som bola tou najkrajšou. Takže budem písať o móde, doplnkoch, kozmetike a aj o každodenných veciach.
Dúfam, že sa Vám môj blog a môj štýl budú páčiť.
S láskou Vaša Petra :-)



5 komentárov:

  1. Blog je neoceniteľná vec a keď to niekomu prirastie k srdcu, už sa toho nezbaví :D
    Tak veľa šťastia [:

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great new blog! love that clutch, and beautiful, classy necklace. wishing you all the best on your new blog... new follower from usa. maybe you'll have time to visit my blog. cheers from usa!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpovedaťOdstrániť