nedeľa 29. januára 2012

Zlaté líčenie :-)

Ahojte,
dnes Vám prinášam návod na líčenie s výrobkami z kolekcie s 24-karátovým zlatom z Avonu. Veľmi rada používam výrobky so zlatými čiastočkami, pretože si myslím, že sa pekne hodia k farbe mojich očí.

Na tvár som použila Rozžiarujúci make-up v odtieni Nude. Skvele sa rozotiera a má príjemnú konzistenciu a vôňu. Oči mám nalíčené paletkou Gleam of gold a ceruzkou Golden brown. Na pery som naniesla taktiež zlatý lesk a to v odtieni Golden Peach.


Na celé viečko som naniesla zlatý tieň (vpravo hore) a do vonkajšieho kútika som pomocou štetca naniesla hnedo-zlatý tieň (vpravo dole). Pod obočie som už iba naniesla bielo-zlatý tieň (vľavo hore). Fialovo-zlatý tieň (vľavo dole) som tentokrát nepoužila vôbec, ale môžete ho naniesť do záhybu viečka. Ceruzku som použila hnedo-zlatú, aby oči nepôsobili príliš drsne. Ceruzka má na druhej strane aplikátor na rozotieranie, čo je podľa mňa veľmi dobre, lebo ceruzka pôsobí jemnejšie. Nakoniec mám vo vnútri oka nanesenú bielu ceruzku, aby som oči opticky zväčšila.



Ako sa Vám konečný výsledok páči?
Prajem peknú Nedeľu. 
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Avon je NEJ! Ty stíny mám také ale černo-bílé=o) http://verunka-gossipgirl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť