pondelok 30. júla 2012

Outfit č. 11: Srdiečková suknička

Ahojte,
minulú sobotu som si vzala v práci voľno a išla som omrknúť letné výpredaje.
Myslela som si, že už bude všetko pekné vypredané, hlavne v mojej veľkosti. No niečo som nakúpila.
Okrem dvoch úžasných lodičiek, ktoré Vám dúfam čo najskôr ukážem, som si kúpila aj túto sukničku.
Rada nosím sukne a táto ma na prvý pohľad zaujala srdiečkami a volánikmi.
Aj keď volániky celkovo rozširujú postavu, táto sukňa ju nekazí a celkovo postave lichotí.
Kúpila som ju za necelých 7 € v Camaieu. 
Keďže v tomto období všade stretávam dievčatá v neónových tričkách a tielkách, ja som si na protest kúpila  toto čierne tričko.
                                                Odmietam splývať s davom.
Má nariasená rukávy a naboku detail v podobe mašličky. Kúpila som ho v New Yorkeri za necelých 10 €.
Posledné fotky sú fotené v noci pri fontáne už po práci.










Ako ste si užili tohtoročné vypredaje?
Úspešný štart do nového týždňa Vám prajem.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára