nedeľa 11. novembra 2012

Svadobný príspevok II.

Ahojte,
pokračujem druhým svadobným príspevkom, v ktorom Vám ukážem ako a čím som sa líčila. Chcela som Vám nafotiť celý postup, ale keďže kaderníčka meškala hodinu, nestíhala som.

Pleť: Najprv som samozrejme tvár hydratovala a to Tónovacím hydratačným denným krémom s OF20 z Avonu. Potom som na pleť naniesla Pleťový podklad Magic s OF20 z Avonu, aby mi make-up vydržal čo najdlhšie. Ako make-up som si zmiešala dokopy dve a to Zmatňujúci make-up z Avonu v odtieni Natural Beige, aby sa mi pleť neleskla a druhý Tekutý make-up s dlhotrvácnym efektom z Avonu v oditeni Nude, aby som predĺžila trvácnosť make-upu. Po make-upe som už len kruhy pod očami a menšie nedokonalosti prekryla Paletkou korektorov z Oriflame. Celý make-up som zafixovala Kompaktným pleťovým púdrom Ideal Flawless z Avonu v odtieni Fair. Líčka som ešte zvýraznila Rozžiarujúcimi perličkami na tvár z Avonu. Posledné dve výrobky som v tom zhone zabudla odfotiť.


Oči: Ako prvé som použila Rozjasňujúci tieň a podklad Color Trend z Avonu, ktorý mi ale minule spadol, tak už ho nemám v celku, ale nevadí. Tiene som použila z paletky 120 očných tieňov a to v poradí, ako je na obrázku. Prvý biely tieň do vnútorného kútika oka a pod obočie, druhý ružový do stredu oka a posledný tretí tieň do vonkajšieho kútika oka a do záhybu. Bielu ceruzku Color Trend som použila ako vnútornú, dolnú linku na optické zväčšenie oka. Obočie som zvýraznila Ceruzkou na obočie s kefkou z Avonu v odtieni Dark Brown. Hornú, vonkajšiu linku som si vytvorila s Tekutou linkou na oči s dlhotrvácným efektom z Avonu v odtieni Black, na ktorú Vám ešte napíšem podrobnejšiu recenziu. Hornú, vnútornú linku som ešte pridala a to pomocou čiernej ceruzky na oči z Avonu. Na riasy som použial tri špirály, každú v jednej vrstve a to v poradí Špirála SuperSHOCK, Špirála SuperExtend a Špirála SuperExtend Extreme. Všetky z Avonu a všetky v odtieni Black.


 Pery: Najprv som si pery obkreslila Ceruzkou na pery z Avonu v odtieni Pink Bouquet. Potom som použila Rúž pre plné pery Plump Pout z Avonu v odtieni Pink Freeze. Na záver som na pery naniesla Lesk pre plné pery Plump Pout z Avonu v odtieni Luscious Mauve.


 Výsledný efekt:


V skutočnosti to vyzeralo trošku výraznejšie ako na fotke.Toto líčenie mi vydržalo skoro celú noc, akurát tiene sa mi začali na konci zlievať do čiarok, čo ma dosť nahnevalo. Ale v podstate som si svadbu užila.
Peknú nedeľu prajem
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. odkiaľ máš tu veľkú paletku ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletu 120 očných tieňov som si zakúpila z aukra, ale dá sa zohnať aj na ebay

    OdpovedaťOdstrániť