piatok 9. novembra 2012

Svadobný príspevok I.


Ahojte,
Jeseň je moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Krásna jeseň. Nie taká, keď mrzne, alebo prší ako v apríli. Tak snáď ešte bude pekná. Sľúbila som Vám svadobný príspevok a dnes Vám ukážem prvú časť. Rozdelila som si to do troch príspevkov, pretože jeden by bol veľmi dlhý.
Prípravy na svadbu nedopadli podľa mojich predstáv, ale nevadí, nebola som najdôležitejšia na svadbe :-).
V prvom príspevku Vám chcem ukázať moju piatkovú prípravu na svadbu, pretože v sobotu by som určite všetko nestíhala. Začala som kúpeľom. Veľmi rada si dávam horúci kúpeľ pred nejakou väčšou akciou. Do horúceho kúpeľa som si pridala Masážny a relaxačný olej do kúpeľa s thajským lotosovým kvetom, z línie Planet Spa z Avonu. Túto radu milujem a tento olej patrí medzi mojich favoritov. Má krásnu, upokojujúcu vôňu a po pridaní do kúpeľa je pokožka tela krásne jemná.
Druhým produktom je Zlupovacia maska na tvár s bielym čajom, z rovnakej línie Planet Spa z Avonu. Ďalší úžasný produkt, ktorý mám veľmi rada. Pleť je po nej čistá a hebká. Aj keď zlupovacím maskám veľmi nefandím, na tejto mi to vôbec nevadí. 
Máme za sebou menšie kúpele na telo a teraz prejdem na kúpele pre moje nôžky.


Keďže na svadbách sa veľa tancuje a ja veľmi rada tancujem, chcela som pripraviť aj svoje nôžky. Najprv som im dopriala kúpeľ v horúcej vode do ktorej som pridala Upokojujúci kúpeľ pre chodidlá s granátovým jablkom a čokoládou. Chodidlá som si potom osušila a použila na nich Koalínovú peelingovú masku na nohy. Masku som nechala asi 20 minúť uschnúť a potom som ju z chodidiel zmyla vodou. Je to skvelá maska na nohy, ale už sa v takomto prevedení nevyrába. Ako posledné som naniesla na nohy Hydratačný krém na chodidlá s granátovým jablkom a čokoládou.


Posledným krokom bolo lakovanie nechtov. Tak na rukách ako aj na nohách. Najprv som ich musela samozrejme odlakovať najlepším Ošetrujúcim odlakovačom na nechty bez aceténu  z Avonu. Podklad a nadlak som Vám už ukazovala v tomto príspevku. Šaty som mala čierne, takže som mohla zvoliť rôzne odtiene lakov. Ja som si vybrala Nailwear Pro z Avonu v odtieni Viva Pink. Je to krásna, sýta, ružová farba. Aby to nebola úplná nuda tak som si prstenníky ozdobila nalepovacími kamienkami.



Prajem krásny víkend
Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára