utorok 8. januára 2013

Novinky v akcii


Ahojte,
už po štvrtýkrát tu máme príspevok ,,Novinky v akcii“. V dnešných novinkách Vám ukážem rúž a podklad pod očné tiene, ktoré ste mali možnosť vidieť vo videu, a lak na nechty a kúru proti nedokonalostiam pleti.


Kúra proti akné s 2 % kyselinou salicylovou s okamžitým účinkom z Avonu


Z tejto kúry som naozaj nadšená. Má gélové zloženie, ktoré sa rýchlo vstrebáva. Používam ju večer na problémové miesta a do rána ich skoro nie je vidieť. Nemám veľké problémy s pleťou a preto som si kúpila len túto 15 ml kúru. Ak máte problematickú pleť v ponuke je ešte Intenzívny krémový čistiaci gél s 2 % kyselinou salicylovou. Cena oboch sa pohybuje okolo 4 – 5 €. Určite by som tieto výrobky odporúčala.

Podkladový očný tieň SuperSHOCK, v odtieni Light Beige, z Avonu




Tento podkladový očný tieň som Vám predstavila už vo videu. Po používaní môžem povedať, že je naozaj dobrý. Konzistenciu má tak akurát, ani príliš tekutý, ani príliš hustý. Je telovej farby a pekne sa prispôsobí očnému viečku. Má predlžovať trvácnosť očných tieňov a brániť zhlukovaniu farby. S tým úplne súhlasím. Som s ním veľmi spokojná. Ak hľadáte dobrý podklad pod očné tiene určite tento vyskúšajte.

Rúž Rubies, v odtieni Imperial Pink, z Avonu


Rúž Rubies obsahuje rubínový prášok pre nádherný trblietavý vzhľad. Ja mám ružový odtieň, ktorý sa pekne, ale veľmi jemne trblieta, čo je asi ten rubínový prášok. Rúž je hydratačný a má pekný ,,ombre“ obal. Tento rúž ste mohli vidieť aj vo videu a môžem ho iba odporučiť.

Lak na nechty Nailwear Pro+, v odtieni Vintage Boutique, z Avonu


Tento lak je tmavšej hnedej farby a hodí sa skôr na zimné, alebo jesenné obdobie. Je to zaujímavá farba, ale v Avone sú aj krajšie farby. Ja by som si ho asi už viac neobjednala. Okrem farby mu ale nemám čo vytknúť.
Tak a to sú dnešné štyri novinky. Ak máte s nejakou skúsenosti budem rada, ak sa s nimi podelíte v komentároch.
Majte sa krásne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára