streda 20. februára 2013

Obľúbený make-up a púder z Avonu

Ahojte,
keď som si spätne pozerala svoje príspevky na blogu, všimla som si, že Vám prevažne ukazujem novinky v kozmetike a nie moje obľúbené a stále výrobky. V dnešnom príspevku sa to budem snažiť napraviť.
Dnes Vám ukážem môj veľmi obľúbený make-up a najobľúbenejší púder. Oba výrobky sú z rovnakej línie Ideal Flawless z Avonu.
 Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15, odtieň Nude
Tento make-up naozaj spĺňa všetko, čo sľubuje. Má stredne ľahké, tekuté zloženie, ktoré sa jednoducho na tvár aplikuje. Pleti sa pekne prispôsobí a aj keď ho na tvári nevidno, má stredné až úplne prekrytie. Obsahuje aj ochranný faktor 15. Má jemnú, nevtieravú vôňu. K dispozícií je v 5 odtieňoch. Je naozaj výborný a patrí medzi najlepšie make-upy, ktoré som mala možnosť doteraz vyskúšať. Aktuálna cena v katalógu je 9, 20 €. Aj keď je možno trochu drahší oplatí sa ho vyskúšať, ale počkať si na prípadnú akciu v katalógu.
Kompaktný pleťový púder, odtieň Fair
Tento púder si kupujem stále dookola. Bol dobrý predtým a po menšom vylepšení je ešte lepší. Pleti sa pekne prispôsobí, dokonale zafixuje make-up, pekne zmatní pleť a naozaj dlho vydrží. Nosím ho so sebou stále, pretože balenie obsahuje aj zrkadielko. V ponuke je v 2 odtieňoch. Ja mám ten svetlejší. Aktuálna cena v katalógu je 5, 90 €. Za takú cenu ho môžem iba odporučiť.
Na fotke mám iba make-up a púder.
Máte s týmito výrobkami skúsenosti?
Majte sa krásne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára