sobota 4. mája 2013

Bodky, bodky a zase bodky

Ahojte,
v poslednom čase som si zamilovala bodky na nechtoch. Vyzerajú pekne, dievčensky a vždy ,keď sa pozriem na nechty, vyčarí mi to úsmev na tvári.
V prvom prípade som zvolila biele bodky na Laku nailwear pro + v odtieni Sea Breeze z Avonu, ktorý ste už videli veľakrát. Bodkovač mám z Avonu a stál asi tak 3 €. Na druhom konci má ešte tenký štetček. Ja si nemôžem vynachváliť túto kozmetickú pomôcku. Je úžasná.



 Druhú variantu som zvolila čierne bodky na Laku od Miss Sporty v odtieni 540. Tieto nechty mám doteraz a držia mi už asi týždeň a pol.

 Možno je to preto, lebo ako podkladový aj povrchový lak som použila tento od Golden Rose. O tomto laku som Vám už písala tu. Všimla som si, že po dvoch dňoch stráca lesk. A tak si ním každý druhý deň nechty prelakujem jednou vrstvou. Asi preto mi potom nechty tak pekne držia.


Mám posledný týždeň pre štátnicami, tak uvidím ako budem a či vôbec budem prispievať. Držte mi palce.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára