streda 9. októbra 2013

Video: Môj Avon Box 14/2013

Ahojte,
dnes mám pre Vás ďalšie video. Ešte stále som veľmi chorá, tak dúfam, že to rýchlo prejde a budete si môcť prečítať nejaký duchaplnejší článok. Zatiaľ sa majte pekne a odolávajte tomuto hnusnému chrípkovému obdobiu.
Vaša Petra

3 komentáre:

  1. Ahoj, veľmi rada ťa sledujem, každé video si pozriem až do konca, si veľmi príjemná. Aj ja mám veľkú slabosť na avon, my dve by sme si určite rozumeli :) Skoro v každom videu spomínaš súťaž, bola už neaká?Asi nie však? Pekný deň a skoro sa uzdrav :)

    Neviem či poznáš túto stránku, vieš si tu pozrieť dopredu katalógy, súskoro také isté ako u nás len ceny sú iné

    http://www.wroc-avon.pl/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj..no keď som robila súťaž minule tak sa tam prihlásili iba štyri dievčatá a preto chcem trošku počkať keď Vás bude trošku viac...a stránku poznám a sledujem :-)
    Som veľmi rada, že sa ti moje videá páčia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu vonavku som si objednala aj ja je suprová :)

    OdpovedaťOdstrániť