streda 13. novembra 2013

Nové laky na nechty

Ahojte,
v poslednom čase som dosť zaneprázdnená a mrzí ma, že blog trošku zanedbávam. No dala som si záväzok, aby som Vám priniesla aspoň jeden príspevok cez týždeň a video cez víkend. Dúfam, že sa mi to podarí a že aj Vám to bude takto vyhovovať.
Dnešným článkom by som Vám chcela ukázať nové laky na nechty v úžasných farbách.
Obidve laky na nechty sú laky na nechty Nailwear Pro + z Avonu. Presné ceny neviem, no nájdete ich skoro v každom katalógu. Aktuálne sú v ponuke za 3, 50 € za jeden kus, no pri kúpe dvoch kusov sú oba za 4, 90 €.

Prvým lakom je lak v odtieni Orchid Splash. Je to farba, po ktorej som už dlhšiu dobu pokukovala. Farebne je to niečo medzi ružovou a fialovou farbou a tým je pre mňa veľmi zaujímavý. Prvýkrát som Vám ukazovala tento lak vo videu Môj Avon Box 13/2013 a potom som Vám ho ešte ukazovala vo videu Jesenné inšpirácie 2013, no a nalakované nechty som s ním mala vo videu Môj Avon Box 15/2013


Vo videu som mala na prstenníkoch trblietky Color Trend v striebornom prevedení. Trblietky sú úžasné, a aj keď mám už iný lak na nechtoch, trblietky stále držia. Už som len zvedavá ako pôjdu odlakovať.

Druhý lak je v krásnom odtieni Sweet Pea Dream, ktorý je veľmi ťažko opísateľný. Na nechtoch pôsobí nenápadne, no veľmi zaujímavo. Je jemnej marhuľkovej farby a má v sebe drobné biele a zlaté trblietky. Je to nádherný a elegantný lak.



Dúfam, že týmito dvoma lakmi som Vás inšpirovala, pretože sú to naozaj krásne odtiene.
Prajem Vám krásnu druhú polovicu týždňa.

Vaša Petra

1 komentár:

  1. Užásné odtiene. Ten ružový je dokonalý. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť