pondelok 20. januára 2014

Novinky v akcii

Ahojte,
už dlhšiu dobu tu nebol tento článok a aj keď som Vám už tieto kozmetické výrobky v minulosti ukázala, nič som Vám o nich nepovedala. Možno si ich pamätáte, a ak nie tak nevadí. Dlho som ich nepoužívala a to z toho dôvodu, že som si myslela, že nebudú veľmi dobré. No, povedala som si, že nebudem niečo zatracovať, keď som to ani poriadne nevyskúšala. Tak som to napravila a vyskúšala.


Rúž MeMeMe, v odtieni 10 Pashmina Pink
Rúž mi prišiel v jedinom LadyBoxe, ktorý som si raz objednala ( video TU).
+ má príjemné, krémové zloženie
+ má peknú, svetloružovú farbu
+ po čase sa pekne usadil na perách, a aj keď trošku stratil na intenzite, na perách vyzeral veľmi dobre
- zvýrazňuje šupinky na perách, tak treba mať dokonale hladké pery
- podľa mňa vonia dosť lacno
Celkovo ma tento rúž veľmi prekvapil a oceňujem jeho peknú farbu, ktorá po čase vyzerá ako jemná, farebná pomáda a najviac mi vadí, že zvýrazňuje šupinky.


Fixka na líčenie očí Color Trend, Avon
Tak táto fixka bol úplný omyl. Už som ju nenašla ani v Avone, tak sa asi aj prestala predávať.
+ prekvapivo, má ale celkom slušnú výdrž
- je dosť malá
- ani to nie je fixka, ale nejaký hrubý hrot
- obsahuje trblietky, ktoré vôbec neboli uvedené
- farba nie je ani čierna, ale skôr tmavá sivá
- na oko sa ťažko nanáša a je tvrdá
Ani tá výdrž ju nezachránila, vôbec s ňou nie som spokojná. Aj keď nebola drahá, boli to zbytočne vyhodené peniaze.


Rúžová ceruzka na pery, odtieň Carefree Coral, Avon
Nepoužívala som ju z toho dôvodu, že som trošku na ňu zabudla a aj preto, lebo som si myslela, že odtieň sa mi veľmi hodiť nebude.
+ je vysúvateľná a vôbec ju netreba strúhať
+ jednoducho sa nanáša a obsahuje len veľmi jemné trblietky
+ po čase sa vpije do pier, ale je rovnako výrazná ako pri prvom nanesení
+ pery hydratuje, nevysúša, pekne ich zmatní
+ má úžasnú, dlhú výdrž
Tu som nenašla žiadne negatívum. Možno trošku zvýrazní šupinky, ale dá sa s tým popracovať a nie je to vidieť ako u Rúžu MeMeMe.


Vyskúšali ste už niektorý z týchto výrobkov?
Aké máte s nimi skúsenosti?
Vaša Petra

4 komentáre:

  1. ja nie ale vyzeraju super :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela jsem z toho nic, ale ta rtěnka Mememe mi u tebe nepřipadá tak výrazná. Jinde holky hysterčily, že se to nedá nosit. Ale asi bylo v boxu víc odstínů :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi to záleží aj na farbe pokožky...mne nepríde príliš výrazná, ale taký pekný ružový barbie odtieň

      Odstrániť
  3. Odstín té první rtěnky vypadá úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť