pondelok 7. apríla 2014

Outfit č. 23: Rifľové kraťasy s čiernymi pančuškami

Ahojte,
po trošku upršanom víkende tu máme ďalší pracovný týždeň. Dúfam, že sa Vám chce chodiť do práce, alebo do školy, viac ako mne. Dnešný outfit bol fotený ešte minulý víkend, kedy krásne svietilo slniečko. Boli sme sa s priateľom trošku prejsť po meste a samozrejme sme nevynechali ani zmrzlinu.
Bardejov je krásne mestečko, na prechádzky ako stvorené. 
Momentálne skoro všetky moje outfity ladím k novým čižmám J. Je veľmi zaujímavé, ako na Vás ľudia pozerajú, keď máte na sebe niečo iné ako rifle. Ja som sa rozhodla obliecť si rifľové kraťasy s čiernymi pančuchami, dierkovaný peplum top a samozrejme jarné čižmičky. Doplnky som zvolila zlaté hodinky a čiernu kabelku. V poslednej dobe sa mi začalo páčiť nenosiť náušnice a tak ich nemám ani v dnešnom outfite.







Jarné čižmičky – Altero, Čierne pančušky – Max Prešov, Rifľové kraťasy – Čínsky obchod, Čierny peplum top – New Yorker, Čierna kabelka – Avon, Zlaté hodinky – Avon.

Máte už nakúpené oblečenie na tohtoročnú jarnú sezónu?
Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa.

Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára