nedeľa 13. apríla 2014

Recenzia: CC korekčný pleťový krém Avon

Ahojte, 
dnešná krátka recenzia bude o nedávnej novinke v Avone a to konkrétne o CC korekčnom pleťovom kréme s OF20 Ideal Flawless. CC krém nahradil BB krém, čo je mi trošku ľúto. BB z Avonu bol veľmi obľúbený. Ja sama som ho mala veľmi rada. Už som Vám o ňom aj raz písala tu

Čo sa o ňom píše v katalógu:  
CC korekčný krém prekrýva nedokonalosti pleti a farebné nedostatky, stará sa o pleť a zlepšuje jej tón.


Objednala som si odtieň Nude. Takýto odtieň používam u viacerých make-upov z Avonu a aj BB som mala v tomto odtieni. Tento je ale svetlejší ako iné Nude odtiene. Pripisujem to asi tomu, že CC krém mi skôr pripadá ako korektor na celú pleť, a korektor by mal byť trošku svetlejší ako make-up. Na druhej strane, ani tento CC krém mi nezakryje kruhy pod očami.


Má slabé až stredné krytie, ale pekne pleť zjednotí, takže ak nepotrebujete mať cez deň make-up, CC vám môže dobre poslúžiť. V čom je ale lepší  je, že výsledný efekt má viac matný, ako má BB. 

Pred nanesením:

Po nanesení:
Pekne pleť zjednocuje, prekryje drobné začervenania a pekne pleť zmatní, vďaka čomu už netreba pleť prepúdrovať. Určite sa stará o pleť a to už aspoň tým, že má v sebe ochranný faktor 20. Či zlepšuje tón pleti, to veľmi neviem posúdiť, pretože ho nepoužívam pravidelne.


Ja som celkovo s CC krémom spokojná, aj keď mi BB krém bude chýbať. Určite by som ho odporúčala vyskúšať. Cena sa pohybuje okolo 4, 90 € za 30 ml.

A čo Vy? 
Vyskúšali ste už nejaký CC krém? 
Sú podľa Vás lepšie, alebo horšie ako BB krémy?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Já jsem BB Cream od Avonu neměla ráda, ale tento CC mi sedí. Jeví se mi jako lepší.

    OdpovedaťOdstrániť