utorok 12. augusta 2014

Gélový a platinový lak na nechty

Ahojte,
dnešný upršaný deň by mal byť smutný, ale pre mňa je veselý, pretože od dnes som sa stala hrdou vlastníčkou môjho prvého auta. Veľmi sa z toho teším, už aj kvôli tomu, že som si naňho sama zarobila. Je sivé, malé, ale je moje :-).
V dnešnom príspevku Vám ukážem snáď už posledný gélový lak na nechty z Avonu. Dohromady ich už mám 8.
Tento posledný je jemnej ružovej farby v odtieni Dazzle Pink. Lak je perleťový a má jemné strieborné a ružové trblietky. Je to naozaj krásny a decentný odtieň a mne sa veľmi páči.




Lak na nechty s platinovým efektom, Avon
Tento lak môžete používať ako nadlak, alebo samostatne. Funguje na princípe malých čiastočiek, ktoré odrážajú svetlo. Podľa mňa lepšie vynikne na nejakom farebnom laku, ako na samostatných nechtoch. Má dodávať žiarivý lesk, ale žiadne zázraky nečakajte. Je to taký priemerný nadlak (top coat). Ja som ho kupovala za 2, 50 €.


S gélovým lakom som veľmi spokojná, veľmi sa mi páči farba. Čo sa týka laku s platinovým efektom, nie je to žiadna senzácia, ale určite ho nevyhodím a budem ho používať.

A čo Vy?
Máte s týmito lakmi skúsenosti?
Pekný deň 
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. krása :)

    ------
    btw: na mojom blogu je giveaway o Swarovski prsteň, pokiaľ chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/08/giveaway-swarovski-prsten.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherne
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť