nedeľa 19. októbra 2014

Video: 5 Top ponúk z kampane 14/2014

Ahojte,
po veľmi príjemne strávenom víkende som Vám skoro zabudla ukázať nové video. Keďže kampaň 14 sa v Avone blíži ku koncu, je načase ukázať Vám mojich 5 Top ponúk, ktoré ma najviac zaujali v kampani 14/2014.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra

Nalíčená som:
Penový make-up so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podklad a očný tieň 2 v 1 Color Trend, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Perfect Kiss - odtieň Pink Prance, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - Fabolous, Avon

Na sebe mám:
Leopardie tričko- New Yorker
Náušnice- Darček
Strieborný prsteň na pravej ruke- Avon
Strieborný prsteň na ľavej ruke- Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára