streda 28. januára 2015

Outfit č. 30: Kabátik a šaty od F&F

Ahojte,
dalo by sa povedať, že dnešný outfit je postavený na základných kúskoch jednej značky. Tou značkou je F&F, ktorú nakupujem v Tescu. Túto značku oblečenia mám veľmi rada. Sú to kvalitné veci a v akcii sa dajú kúpiť za prijateľné ceny. Šaty som kupovala už asi pred dvoma rokmi a nestáli viac ako 20 €. Už ste ich mohli vidieť aj na blogu. No a tento roztomilý kabátik stál 55 €. Zdalo sa mi to veľa a tak som počkala na akciu a nakoniec ma vyšiel na 35 €. Kabátik má koženkové rukávy a na nich zlaté zipsy. Myslím si, že to bola super kúpa, pretože sa v ňom cítim veľmi dobre, je krásny a ľudia mi ho veľmi chvália. Trošku mi vadí jeho dĺžka. Kľudne by mohol byť o trošičku dlhší. Aj keď je v ňom teplo, do veľkej zimy by som si ho neobliekla, pretože ma zapínanie na háčiky. No aj tak je úplne super.






Kabát - F&F, Šaty - F&F, Šatka - New Yorker, Kabelka - Avon, Topánky - Deichmann

Okrem dámskych vecí, nakupujem v F&F veľmi rada aj detské veci. Sú kvalitné a v akcii aj za priaznivé ceny.

A ako ste na tom Vy so značkou F&F?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára