štvrtok 5. februára 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 2/2015

Ahojte,
dnes tu mám pre Vás ďalšie top ponuky z Avon katalógu 2/2015. Kampaň 2 uvádza hlavnú novinku - Rúž Ultra Color Indulgence a taktiež obsahuje veľa ponúk na darčeky na sviatok sv. Valentína. Ja ešte darček na Valentína nemám a zatiaľ ani neviem, čím by som svojho milého obdarovala.

A čo Vy? 
Kupujete darčeky na Valentína?
A aké?
Vaša Petra




Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon 
Rozžiarujúci kompaktný pleťový púder Ideal Luminious, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Podkladový očný tieň Color Trend, Avon
Očný tieň s dlhotrvácnym efektom, odtieň Forever Bronze, Avon
Tekutá linka na oči Extra Lasting, odtieň Black, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Perfect Kiss  - odtieň Pink Prance , Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Limoncello , Avon
Bodkovač na nechty, Avon

Na sebe mám:
Svetrík - Enny butik
Náušnice - Avon
Strieborný prsteň - Darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára