utorok 3. marca 2015

TOP AVON PRODUKTY ZA ROK 2014

Ahojte,
v dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť najúspešnejšie produkty značky Avon za rok 2014. Niektoré boli úspešnejšie v počte predaných kusov, niektoré v obrate a niektoré aj aj. Podstatné je, že boli medzi zákazníčkami/zákazníkmi obľúbené. Ja mám všetky tieto produkty a tiež patria k mojim obľúbeným. Tak sa poďme na nich spoločne pozrieť:

Toaletný parfum Avon Luck for Her

Parfum je z kategórie orientálnych ovocno - kvetinových vôní. Obsahuje svieži bergamot, kvet kaktusu a zamatové santalové drevo. Má výraznú a sladkú vôňu, vďaka čomu ju je naozaj cítiť a aj dlho vydrží. Mne sa vôňa páči, ale určite to nebude nič pre tie, ktoré neholdujú sladkým vôňam. Parfum má 50 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 19, 00 €.


Toaletný parfum Avon Femme

Parfum je z kategórie pižmových kvetinovo - ovocných vôní. Obsahuje hrušku, magnóliu a jantárové drevo. Vôňa je sladká a zároveň aj kvetinová. Oproti parfumu Avon Luck je o niečo menej sladšia a je sviežejšia. Parfum má 50 ml a cena sa pohybuje okolo 19, 90 €. Ja skôr preferujem tento parfum Femme pred parfumom Luck.


Lak na nechty s gélovým efektom

 Tieto laky sa stali celkovo najpredávanejším produktom roku 2014. Prvýkrát som Vám ich ukazovala v príspevku Laky na nechty s gélovým efektom, Avon. Lak v sebe zahŕňa podkladový, farebný a povrchový lak na nechty. Aj napriek tomu ich rada používam s podkladovým a povrchovým lakom. Na výber je už 27 odtieňov. Odtiene sú krásne sýte a výrazné, až na niekoľko svetlejších odtieňov. Ja má odtiene Limoncello, Royal Vendetta, Purplicious, Creme Brulee, Barely There, Dazzle Pink, Parfait Pink, Fabulous (zhora zľava) a ešte mi na fotke chýba odtieň Fire Cracker a Candy Apple. Čo sa týka výdrže, tak vydržia tak o 2 - 3 dni dlhšie, ako klasické laky. Povedala by som, že tak 5 dní dokážu byť pekné a potom sa mi začnú na koncoch olupovať. Laky majú 10 ml a ich cena sa pohybuje okolo 2, 90 €.



Ceruzka na oči Diamonds

Ide o vysúvacie a trblietavé ceruzky na oči. Trblietky nie sú veľmi výrazné, takže sú vhodné aj na denné nosenie. Ja ich používam iba na spodnú linku a tam mi vydržia celý deň. Tieto ceruzky nepoužívam každý deň, ale pri pravidelnom používaní sa môžu rýchlo míňať(názor mojich zákazníčok). Mám odtiene Sparkling Silver a Black Ice. Jedna ceruzka má 0, 28 g a cena sa pohybuje okolo 2, 90 €.



Revitalizačný hydratačný krém na ruky s kakaovým maslom a vitamínom E

Mne osobne sa vôňa kakaa veľmi páči. Tento krém sa stal mojím obľúbeným už pri prvom použití. Pokožku rúk dobre hydratuje a samozrejme aj krásne prevonia. Táto kolekcia Avon Care s kakaovým maslom sa podľa mňa veľmi vydarila. Okrem krému na ruky v nej nájdete pleťový krém, telový krém a balzam na pery. Krém na ruky má 100 ml a cenovo sa pohybuje okolo 1, 50 €.

A čo hovoríte na tieto výrobky Vy?
Vyskúšali ste ich?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára