pondelok 30. marca 2015

Video: Spotrebované produkty- Január, Február a Marec 2015

Ahojte,
na koniec mesiaca som si pre Vás pripravila video - spotrebované produkty za posledné tri mesiace. Vo videu samozrejme uvidíte výrobky z Avonu, aj od iných značiek a na záver moje zhodnotenie na odličovacie tampóniky, ktoré určite používa každá z nás.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Odkazy:
Súťaž Bloger roka 2014 - http://www.blogerroka.sk/life-is-my-style/
Vzorky po šieste: šampóny Nivea a Schwarzkopf - http://lifeismystyle.blogspot.sk/2015/01/vzorky-po-sieste-sampony-nivea.html

Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Iconic palette blush bronze & brighten - odtieň Rave, Makeup Revolution London 
Set na úpravu obočia, Avon
Podkladový očný tieň, Elf
Paletka 12 očných tieňov Essential Mattes 2, Makeup Revolution London
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Tekutá linka na oči Extra Lasting - odtieň Black, Avon
Zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Ultra Color Hollywood  - odtieň Show Business, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Racy, Avon

Na sebe mám:
Biele tričko s čiernymi pásikmi- H & M
Náušnice - Avon
Prsteň s veľkým kamienkom - Takko
Strieborný prsteň - darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára