piatok 24. apríla 2015

Recenzia: Čistič kozmetických štetcov Ebelin, DM

Ahojte,
čistíte si štetce? Ja sa musím priznať, že toto je moja premiéra. Na jednej strane som ani nevedela ako si ich mám vyčistiť a na druhej strane som ani nevedela s čím. Na internete som potom zbadala tento čistič od Ebelin a tak som sa vybrala do DM, aby som si ho kúpila.

Čistič kozmetických štetcov Ebelin, DM
Popis na krabičke: Na čistenie štetcov na nanášanie púdru, farieb na líčka a očných tieňov. S príjemnou, sviežou vôňou.
Čo sa týka vône, tak je svieža a príjemná, ale je tam cítiť aj trošku chémie. Páči sa mi praktický aplikátor. 100 ml balenie som kúpila za cca 4, 50 €.
Pripomínam, že je to moja prvá skúsenosť s takýmto produktom.


Rozhodla som sa vyčistiť si svoje najviac používané štetce:
  • obojstranný štetec na púder a lícenku Avon
  • štetec na make-up z Aukra
  • štetec na make-up Luxe, Avon

Boli dosť špinavé, takže to bola veľká výzva.


Na štetec som nastriekala čistič a chvíľku nechala pôsobiť. Potom som štetec utierala do hygienickej vreckovky, až pokiaľ nebola relatívne čistá. To som opakovala niekoľkokrát.


Celkovo som s výsledkom spokojná. No chápem, že sa štetce úplne vyčistiť nedajú, pretože som ich už veľmi dlho používala bez akejkoľvek očisty. Posledný štetec Luxe z Avonu používam najkratšie, preto aj jeho výsledok je podľa mňa najlepší.
Po tejto skúsenosti si určite svoje štetce budem čistiť pravidelne.
Kúpu tohto produktu neľutujem a určite ho odporúčam vyskúšať.


A čo Vy?
Ako si čistíte svoje štetce?
Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára