pondelok 20. apríla 2015

Recenzia: Make-up Revolution London

Ahojte,
už dlhší čas som pokukovala po výrobkoch značky Makeup Revolution London. Lákali ma najmä paletky očných tieňov a dlhotrvácne lesky na pery. Nakoniec som si zo stránky  http://www.makeuprevolution.cz/ nejaké výrobky aj objednala. Poštovné bolo akurát zdarma. Výrobky som si objednávala niekedy do obedu a prišli mi o 2 dni, čo považujem za veľmi rýchlu dodaciu dobu. Takže s dodaním som bola veľmi spokojná a určite stránku môžem odporučiť. 
Na konci si môžete pozrieť video s produktmi, ktoré budú spomínané v tomto príspevku.


Makeup Revolution zamatový lesk na pery, odtieň What I believe
Výhodou tohoto lesku na pery je jeho vysoká pigmentácia. No a to je tak asi všetko. Ja sa neviem stotožniť s konzistenciou. Lesk sa po nanesení do pier vpije a mal by držať na perách hodiny. Mne tak dlho nevydržal a nevydržal ani obed. Navyše mi pery veľmi vysušuje. Na tento lesk som bola veľmi zvedavá, no sklamal ma a viac by som si ho nekúpila. Lesk ma stál 5, 62 €.


Makeup Revolution Iconic Pro paletka na rozjasnenie tváre, odtieň Rave
Na tejto paletke oceňujem kvalitné balenie so zrkadielkom a skvelú kombináciu rozjasňovača, bronzeru a lícenky. Čo sa týka pigmentácie, tak rozjasňovač a lícenka sú pigmentované veľmi dobre. Bronzer je pigmentovaný trošku menej, no na druhej strane je to aj výhodné, pretože sa dá navrstviť a pekne rozmazať do stratena. S paletkou som spokojná a v budúcnosti by som sa určite pozrela aj po iných odtieňoch. Za túto paletku som zaplatila 7, 51 €.


Makeup Revolution paletka 12 očných tieňov Essential Mattes 2
Musím sa priznať, že odkedy mám túto paletku, iné očné tiene ani nepoužívam. Paletka obsahuje 12 matných očných tieňov v prirodzených farbách. Páči sa mi na paletke dostatočný výber svetlých tieňov, pretože tie ja zo všetkých paletiek spotrebujem najskôr. Súčasťou paletky je aj obojstranný štetec, ktorý je podľa mňa dobrý a rada ho pri líčení používam. S trvácnosťou tieňov som tiež spokojná. Z tejto paletky som nadšená a môžem ju len odporučiť. Paletku som kúpila za 7, 51 €. 




Aké máte skúsenosti s kozmektiou Makeup Revolution London?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára