piatok 17. júla 2015

Laky na nechty Avon Glow

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila nové letné laky na nechty. Kto z Vás pozná trošku Avon vie, že línia Avon Glow sa vyskytuje v katalógu skôr v letnom období. Obsahuje väčšinou dekoratívnu kozmetiku, ktorá je prevažne s trblietkami, alebo rozjasňujúcimi perličkami. Nájsť tu môžete napríklad púdre, očné tiene, očné linky a aj laky na nechty. Tentokrát prišiel Avon Glow s novými odtieňmi lakov na nechty. Laky som si objednala za 2, 50 €.


Plush Berry
Na začiatok chcem napísať, že z tohto laku som sklamaná. Vyzerá ináč ako v katalógu a ani neobsahuje žiadne trblietky. V skutočnosti vyzerá tmavšie ako v katalógu, Nie je to škaredý odtieň, ale ja takéto laky mám rada skôr na jar, alebo na jeseň. Napriek tomu lak na nechty je pekne žiarivý a vyzerá veľmi pekne.


Flaming Orange
Druhý lak sa mi už páči oveľa viac. Odtieň vyzerá tak ako v katalógu. Krásna, sýta oranžová farba so zlatými trblietkami. Kto si pamätá na môj príspevok Laky inšpirované ovocím, tak ten prvý lak Mandarin Magic sa tomuto laku úplne podobá. Tak ak vlastníte už tamten, určite sa bez tohto zaobídete.

V poslednom čase som zvyknutá lakovať si nechty s lakmi s gélovým efektom z Avonu a tieto sa mi zdajú oproti nim trošku redšej konzistencie a určite jedna vrstva stačiť nebude. Výdrž majú trošku slabšiu. Asi tak po štyroch dňoch sa začínajú olupovať.

Keby som to mala zhrnúť celkovo, myslím si, že by som sa určite bez týchto dvoch lakov zaobišla.

A čo Vy?
Vyskúšali ste tieto laky na nechty?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára