streda 29. júla 2015

Video: Môj Avon Box 10/2015

Ahojte,
už len pár hodín nám ostáva do konca kampane 10/2015. V dnešnom videu sa môžete pozrieť na výrobky, ktoré som si ja objednala v tejto Avon kampani.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný pleťový púder LUXE - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Vodeodolná zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž Ultra Beauty - odtieň Deep Red, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Fabulous, Avon

Na sebe mám:
Sivé tričko - New Yorker
Strieborné hodinky- Avon
Strieborné náušnice a prstene - darček

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára