nedeľa 28. februára 2016

TOP AVON PRODUKTY ZA ROK 2015

Ahojte,
ako aj minulý rok, aj tento rok som si pre Vás pripravila článok o najlepších produktoch z Avonu za uplynulý rok. Top produkty za rok 2014 si môžete prečítať na tomto odkaze: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2015/03/top-avon-produkty-za-rok-2014.html
Tieto produkty boli najúspešnejšie v počte predaných kusov, alebo v obrate.

Lak na nechty s gélovým efektom
Tieto laky na nechty obhájili svoj minuloročný úspech. V roku 2015 boli najpredávanejším produktom Avonu aj v počte kusov, ale aj v celkovom obrate.
Všetky odtiene som Vám poprvýkrát ukazovala v článku a vo videu Laky na nechty s gélovým efektom, Avon. Následne potom ste ich mohli pravidelne vidieť aj na blogu v rôznych článkoch. Podľa mňa sú to najlepšie laky z Avonu a ja ich veľmi rada používam.
Na fotke sú odtiene (zľava-doprava): Royal Vendetta, Purplicious, Fabulous, Candy Apple, Fire Cracker, Parfait Pink, Dazzle Pink, Barely There, Creme Brulee.


Zhusťujúca špirála Big & False Lash
Táto špirála bola novinkou Avon kampane 13/2015. Počas piatich kampaní sa jej podarilo dostať sa na rebríček najlepších produktov Avonu za rok 2015, čo si myslím hovorí za všetko. Ja mám túto špirálu rada a môžem ju odporučiť vyskúšať aj Vám. Článok o tejto špirále si môžete prečítať v článku Recenzia: Zhusťujúca špirála Big & False Lash.


Vyživujúci odstraňovač očného make-upu
Tento produkt patrí k mojim najobľúbenejším z Avonu. Odlíči mi očný make-up bez vysušenia očného okolia. Niekedy si s ním odličujem aj celú tvár. Za takú cenu, ako sa predáva, je to myslím úžasný produkt. V katalógu sa dá objednať už od 1,90 €.


Toaletný parfum Avon Attraction
Tento parfum bol novinku Avonu v roku 2015 a hneď sa stal obľúbeným. Myslím si, že je to kvôli jeho výraznej sladkej vôni, ktorá má dosť dobrú výdrž. Ja mám z tohto parfumu len mini 15 ml verziu v spreji, pretože pre mňa vonia dosť výrazne.


Toaletný parfum Avon Cherish
Parfum Cherish je príjemná kvetinovo-ovocná vôňa. Myslím si, že s takouto vôňou nikdy nič nepokazíte. Ja tento parfum nemám, ale vonia pekne po čerešniach. Napriek tomu sa mi táto vôňa páči.

Na záver už len dodám, že som s umiestnením produktov celkom spokojná. 

A čo Vy?
Aké produkty z Avonu sú Vaše najobľúbenejšie?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára