štvrtok 11. februára 2016

Video: Januárové nákupy 2016

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila video mojich nákupov v mesiaci Január. Pôvodne som chcela pridať video 5 Top ponúk z kampane 3/2016, ale od začiatku týždňa ma bolí hrdlo a tak ho natočím, až keď sa mi zlepší môj zdravotný stav. Našťastie som video nákupy natočila skôr a tak si môžete pozrieť aspoň toto video. Zase toho veľa nie je, ale snáď Vás aspoň pár vecičkami inšpirujem.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Nalíčená som:
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene True Color Quatro - odtieň Stone Taupes, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Posilňujúca špirála a sérum Luxe Glamorous Lash - odtieň Transforming Black, Avon
Ceruzka na pery Luxe - odtieň Red Icon, Avon
Rúž na pery True Color Matte - odtieň Ruby Kiss, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+ - odtieň Pink Créme, Avon
Lak na nechty s čipkovým efektom - odtieň Delicate Pink + Pretty Pastels, Avon

Na sebe mám:
Tričko - New Yorker
Náušnice a prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára