nedeľa 26. júna 2016

Letné laky na nechty od Rimmel London a Miss Sporty

Ahojte, 
dnes Vás nebudem zaťažovať videom a ani nijakou zložitou recenziou. Ukážem Vám nové odtiene lakov na nechty, ktoré som Vám ukazovala vo videu Májové nákupy 2016. Odtiene sú podľa mňa na leto ako stvorené a určite budú mojími častými spoločníkmi počas neho.

Lak na nechty 60 seconds Super Shine, odtieň 407 Hot Tropicana, Rimmel London
Lak od Rimmelu som vyskúšala prvýkrát a hneď sa mi zapáčil. Páčila sa mi konzistencia a na prvýkrát som si vybrala úžasný odtieň. Odtieň 407 Hot Tropicana je pekný ružový lak a ja v ňom vidím aj kvapku oranžovej. S čím ale nie som spokojná, je hrubší štetček s ktorým sa malé nechty budú lakovať asi ťažšie. Príjemná bola aj cena 1, 99 € za 8 ml. Na nechtoch mi vydržal cca 7 dní.


Lak na nechty Lasting Color Gel Shine, odtieň 6103, Miss Sporty
Ružových lakov na nechty nikdy nie je dosť a preto som si na leto vybrala tento krásny výrazný ružový odtieň. Laky od Miss Sporty mám veľmi rada, na nechtoch mi držia pekné celý týždeň. U lakov je príjemná aj cena 1, 49 €.


Páčia sa Vám tieto laky? Budem rada, ak mi napíšete aké laky na nechty najradšej v lete nosíte - odtiene a značky.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára