piatok 30. marca 2018

Recenzia: Ľahký rozjasňujúci pleťový krém s vyživujúcimi olejmi Nutra Effects, AVON

Ahojte,
v prvom rade Vám prajem krásne prežitie Veľkonočných sviatkov. Ja ich viac-menej trávim oddychovaním, ale rozhodla som sa Vám dnes napísať recenziu na jeden produkt. Ide o:

Ľahký rozjasňujúci pleťový krém s vyživujúcimi olejmi Nutra Effects, Avon

Oficiálny popis: Vyživuje pleť, pomáha udržiavať správnu hladinu hydratácie a obnovuje zdravší, hebkejší a rozjasnený vzhľad pleti bez lepkavého pocitu. Mikročiastočky sa pri kontakte s pleťou rozpúšťajú a efektívne vyživujú pleť. 
Krém obsahuje 5 vzácnych olejov: 

  • Babasový olej - na tvorbu kolagénu
  • Olej z marakuje - na tvorbu elastínu
  • Marulový olej - upokojuje pleť
  • Olej zo zelenej kávy - hydratuje pleť
  • Ľanový olej - posilňuje ochrannú vrstvu pleti



Môj názor: Prvýkrát som Vám tento krém ukazovala vo videu Avon katalóg 2/2018 (od 3,20 min). Už pri prvom použití má krém zaujal najprv svojou konzistenciou, ktorá nie je ani príliš riedka a ani príliš hustá. Je tak akurát a obsahuje aj mikročiastočky, ktoré sa pri aplikovaní na pleť rozpustia. Krém má veľmi príjemnú a jemnú olejovú vôňu. Neobsahuje ochranný faktor a tak je možné ho používať ráno aj večer. Do pleti sa krásne vstrebáva a nezanecháva ju mastnú, ale príjemne hydratovanú. Taktiež na ňom oceňujem aj to, že je ideálny aj pod make-up. Ja na tomto kréme vidím len samé pozitíva a naozaj som nenašla žiadne negatíva. Po zimnom období, kedy je moja pleť suchšia, je tento krém mojim ideálnym pomocníkom.


Jeho aktuálna cena v Avon katalógu 5/2018 je 5,99 € za 50 ml. Ja tento krém môžem sa seba vrelo odporučiť a som s ním maximálne spokojná. 

A čo Vy?
Vyskúšali ste už tento krém?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára