streda 12. decembra 2018

Recenzia na nové masky na tvár z Avonu

Ahojte,
na dnešnú recenziu som sa veľmi tešila a taktiež ma bavilo skúšať tieto nové masky na tvár z Avonu. Budem rada ak mi napíšete, či ste niektorú z nich vyskúšali a čo na ňu hovoríte? Tak a teraz sa môžme pustiť do samotnej recenzie týchto masiek: 


Zlatá zlupovacia pleťová maska Anew Ultimate Multi-Performance, Avon
Táto maska je výnimočná tým, že je obohatená o pravé zlato. Je určená pre všetky vekové kategórie a mala by luxusne voňať. Taktiež má napomáhať k zlepšeniu textúry pleti a odstraňovať nečistoty a suchú pleť. Mala by zanechať pleť jemnejšiu, jasnejšiu a rozžiarenejšiu. Maska má veľmi príjemnú vôňu a pri jej nanášaní máte pocit luxusu na pleti. Postačí aplikovať tenkú vrstvu, ktorá rovnomerne uschne a následne sa veľmi dobre zlupuje. Ešte som nemala takú dobrú zlupovaciu masku na tvár. Po jej použití som mala pocit krásne vyhladenej pleti a celkom slušne vyčistené póry. Bola som s touto maskou spokojná a rada ju budem používať aj naďalej. 75 ml maska je aktuálne za 9,99 €, ale ja som ju kúpila lacnejšie a to za 7,99 €. Takže si stačí počkať na lepšiu cenu.


Rozžiarujúca pleťová maska s olejom Oud a zlatým jantárom Planet Spa, Avon
Ja nie som veľký fanúšik textilných masiek na pleť, ale rozhodla som sa, že vyskúšam aj nejakú z Avonu. Maska by mala okamžite rozžiariť unavenú mdlú pleť a dodať jej svieži a oddýchnutý vzhľad. Táto bola veľmi pekne a jemne voňavá a dobre sa na pleť aplikovala. Bola dostatočne mokrá, skoro až chladivá. Je potrebné ju mať na tvári 15 minút a zvyšok vmasírovať do pleti. Po 15 minútach ma začala trošku štípať a tiež ma jemne štípala aj horná pera. Po zložení masky mi ostalo na tvári ešte dosť produktu, ale dobre sa to do pleti vpilo. Neviem či moju pleť až tak rozžiarila a preto si ju nekúpim znovu. Ani táto textilná maska ma nepresvedčila. Ak by ste ju chceli vyskúšať, tak v aktuálnom katalógu ju nájdete za cenu 2,99 €.


Čistiaca detoxikačná maska s antioxidantmi Anew Clinical, Avon
Túto masku som Vám už predstavila na instagrame, pretože som hneď po prvom použití vzorky bola taká nadšená, že som si ju objednala aj v plnom balení. Aby som videla účinok, tak som si ju aplikovala len na polovicu tváre a po jej umytí bola moja pleť menej lesklá a póry som mala viditeľne  menšie a čistejšie.V aktuálnom katalógu som ju nenašla, ale ja som si ju objednala v minulosti za 5,99 €/50 ml balenie.

Takže 2 z 3 masiek u mňa uspeli. Ak si ich na moje odporúčanie aj objednáte, tak si myslím, že nebudete sklamané.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára