streda 5. decembra 2018

Outfit č. 31: Kockované červeno-čierne šaty

Ahojte,
nad témou k dnešnému článku už rozmýšľam asi týždeň. Ak ma sledujete pozorne tak Vám určite neuniklo, že sa mi pred viac ako pol rokom narodila dcérka. Dnes by som sa chcela trošku viac rozpísať o tom, čo so ženou urobia hormóny počas tehotenstva, ale aj po samotnom pôrode.

Všeobecne si myslím, že som dosť silná a vyrovnaná ľudská bytosť. Samozrejme, stále som žena a aj ja mávam lepšie a inokedy horšie dni. Prvé tehotenstvo u mňa prebiehalo bez väčších komplikácií a nebolo to inak ani pri pôrode. Naopak druhé tehotenstvo so mnou poriadne zamávalo. Točila som o tom aj dve videá: Moje tehotenstvo a Tehotenstvo, pôrod a čo si zbaliť do pôrodnice. Čo som Vám ale nespomínala vo videách je, ako to na mňa všetko vplývalo z pohľadu ženy. 


Myslím si, že moje okolie a možno ani môj manžel nevedel, čo sa so mnou deje. Veľké zmeny u mňa neboli fyzické, keďže som ani veľa nepribrala, ale najmä emocionálne. Napriek tomu, že mi počas tehotenstva nebolo príliš dobre, vnútorne som sa cítila veľmi dobre. Pripadala som si s bruškom veľmi pekná, dokonca až sexi. Dobrej nálady som mala na rozdávanie. Aj keď bola Olívia otočená v brušku opačne, stále som sa jej prihovárala a myslela pozitívne, aby sa nakoniec otočila. To že sa tak nestalo a musela ísť von cisárskym rezom, vyvolalo u mňa nepoznané pocity.


Možno som to cítila ako osobnú ,,prehru" a následne pri zotavovaní som zistila, že nie som taká silná,ako som si predtým myslela. Napriek tomu som nevešala hlavu a snažila som sa v nemocnici dať dokopy a taktiež starať sa o Olíviu čo najlepšie. Po príchode domov som cítila, že to bude lepšie. Celý čas som sa v nemocnici držala, no keď som sa doma večer pred sprchovaním videla poprvýkrát v zrkadle, začala som nekontrolovateľne plakať. Tehotenstvo Vám zmení poriadne celé telo. Kilá navyše, opuchnuté a boľavé prsníky, škaredá jazva a prázdne a ovisnuté brucho. Vtedy mi bolo asi najsmutnejšie počas tohto obdobia.


Moje telo sa pomaly zotavovalo a dostávalo späť do normálu. Čo sa ale do normálnu nedostávalo, tak boli moje pocity ako ženy. Ako žena som sa cítila prázdna. Milujem svojho manžela a preto ma veľmi trápilo, že som nemala chuť na nejaké nežnosti. Dúfala som, že časom to prejde a že to budem opäť ja.


A viete čo? Ono sa to naozaj stalo s príchodom mojej prvej menštruácie po pôrode. Niektoré dojčiace ženy ju nedostanú počas celej doby dojčenia. Mne prišla prvá po pol roku aj napriek tomu, že stále dojčím. Je mi teraz z toho do smiechu, že ,,vec", ktorú mi ženy nemáme rady, je nám tak nápomocná. Už cítim, že som to opäť ja. Aj keď sa mi s tým vrátili aj všetky neduhy (výkyvy nálad a zhoršená pleť), vrátila sa mi aj ,,chuť do života". Opäť ma bavia ženské veci ako móda a kozmetika. Asi aj vďaka tomu si môžete pozrieť fotografie v dnešnom článku :-).


Takže odkazom dnešného článku je, aby ste sa mali rady také, aké ste. So všetkými prednosťami a aj nedokonalosťami, pretože to nás robí ženami. A aspoň sa máme na čo vyhovoriť, no nie? 

Šaty - FB bazár , Čižmy - Deichmann, Hodinky a náušnice - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára