piatok 18. januára 2019

BALEA Adventný kalendár 3. časť

Ahojte,
v dnešnom článku som si pre Vás pripravila tretiu a zároveň aj poslednú časť produktov z adventného kalendára. Odkaz na prvú časť nájdete TU a na druhú časť TU. Na konci článku nájdete aj celkové zhrnutie a moje dojmy z BALEA adventného kalendára. Tu sú recenzie na posledných 8 produktov:


17, Čistiaci 24h hydratačný krém, 20 ml
Krém má gélovú konzistenciu a veľmi mi na ňom vadí výrazná parfumácia. Po použití som mala pleť jemne lepkavú a akoby suchú. Predpokladám, že je určený na mastnú pleť a preto mne nevyhovoval. Moje hodnotenie: ⇓

18, Pleťová maska Lovely Moments s extraktom z vodných rias, 2x8 ml
Maska má krémovú konzistenciu a veľmi výraznú parfumáciu, ktorá mi veľmi vadila. Po aplikácií na pleť mi maska tak po 10 minútach na tvári uschla. Po jej zmytí som mala pocit čistejšej pleti, no veľmi ma táto maska neohúrila. Moje hodnotenie: ⇓

19, Osviežujúci sprej Lovely Moments s vôňou ruže, 50 ml
Tento sprej má veľmi peknú vôňu a aplikuje sa na tvár z 10 cm odstupu. Ja som ho párkrát použila, ale pravdepodobne si ho nechám skôr na teplejšie dni. Takýto typ produktu ja nepoužívam a tak len tento sprej dopoužívam, ale určite by som si ho nekúpila znovu. Moje hodnotenie: ⇓


20, Krémový sprchový gél Lovely Moments s vôňou mandariniek, 50 ml
Super sprchový gél, ktorý má krásnu sviežo-ovocnú vôňu mandariniek. Moje hodnotenie: ⇑

21, Mlieko na vlasy Lovely Moments, 50 ml
Toto mlieko by sa z vlasov nemalo zmývať a dá sa použiť do vlhkých, ale aj do suchých vlasov. Pekne vonia a dobre sa do vlasov zapracúva. Ja ho dopoužívam, ale určite sa bez tohto produktu zaobídem. Moje hodnotenie: ⇓


22, Rozjasňujúci krém Lovely Moments, 50 ml
Krém má gélové zloženie, krásne vonia a obsahuje rozjasňujúce čiastočky, ktoré na pleti vyzerajú veľmi dobre. Pleť je po ňom pekne rozjasnená a aj hydratovaná. Z tohto krému som bola veľmi milo prekvapená a rada ho používam skoro denne. Moje hodnotenie: ⇑

23, Krémový sprchový gél Lovely Moments s vianočnou vôňou, 50 ml
Tento sprchový gél vonia naozaj ako Vianoce. Pripomína mi to vôňu škorice a medovníčkov. Vo vianočnom období je to naozaj krásna vôňa. Moje hodnotenie: ⇑

24, Hrejivý vankúšik v tvare vianočného stromčeka
Tento vankúšik je veľmi milý a aj praktický darček. Keďže bol pri ňom aj návod tak viem ako ho mám používať. Vo vnútri puknete taký okrýhly pliešok a následne začne tekutina kryštalizovať a ohrievať sa. To trvá asi pol hodinu a po vychladnutí dáte stromček do horúcej vody. Tekutina sa opäť rozpustí a následne sa dá stromček používať opäť. Tento darček sa mi veľmi páčil. Moje hodnotenie: ⇑


Moje celkové dojmy z kalendára sú veľmi pozitívne. Väčšina produktov bola veľmi dobrá a som veľmi rada, že som ich mohla vyskúšať. Za mňa boli najlepšie produkty určite krémové sprchovacie gély, krém na nohy, peeling na telo, tonik na pleť a rozjasňujúci krém na tvár. Jediné čo mi na kalendári vadilo bolo to, že nebol preložený do slovenčiny. Napriek tomu sa už veľmi teším na ďalší adventný kalendár :-).

Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára