piatok 25. januára 2019

Blog oslavuje 7. narodeniny + Súťaž

Ahojte,
tak a môj blog už oslavuje svoje ďalšie narodeniny. Za 7 rokov som pre Vás napísala 459 článkov vo forme recenzií, videí a outfitov. Chcela by som Vás tým pádom odmeniť darčekmi, ktoré vidíte na obrázku nižšie. Podmienkou pre zapojenie sa do súťaže je sledovať môj blog a nechať mi pod fotkou komentár s Vašou emailovou adresou. Taktiež budem rada ak mi napíšete, či ste si na základe mojej recenzie niečo kúpili a či ste s tým boli spokojné. Súťaž bude trvať do 31. 1. do polnoci. Výhercu vyberiem a zverejním v najbližšom článku na blogu a aj na instagrame.
Ďakujem Vám krásne za sledovanie a čítanie môjho blogu.
Vaša Petra


12 komentárov:

  1. Ahoj, sledujem ťa pravidelne. Samozrejme nakupujem väčšinou avon kozmetiku, nakolko som s nou spokojná. Vždy sa teším na tvoje videá. Tiez ti gratulujem k tvojej dcérke, ktorá je veľmi rozkošná. Držím palce len tak ďalej a k vyrociu prajem veľa úspechov a ďalších odberateľov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. anulienka308@azet.sk ... Máš veľmi príjemný hlas... Nejakú dobu som použivala avon kozmetiku, len mne akosi nesadla - svrbela má pokozka, ale na čistenie pleti majú fajn veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý :) krásna súťaž a taktiež aj krásny blog :) na ig a youtube Vás sledujem už dlhšiu dobu :) blog som objavila pred týždnom a velmi sa mi zápačil :) davate stručné a pravdivé recenzie :) Z vašich recenzií som si kúpila už Petrinu paletku, rúže a mnoho iných vecí :) moj email je hela89973@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji moc za skvělé tipy, rady i recenze, líbí se mi, že jsi defacto jediná, která prezentuje částo výrobky z Avonu a předáváš mi zajímavé informace,které jak Avon Lady ocenim, jsem za to ráda. Blog je super 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa paci velmi tvoj format videi, niekedy som casto pouzivala avon produkty, ked som pracovala v zenskom kolektive, tak som si pravidelne objednavala z katalogu od mojej kolegyne. Teraz skor pouzivam drogeriove produkty, ale musim povedat, ze ma avon produkty nikdy nesklamali. Drzim ti palce, nech sa ti dari a ja sa osobne velmi tesim na kazde tvoje video, pretoze si velmi mila osoba, ktora sa dobre pocuva. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zabudla som dopisat svoj email..natabelka42@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj neustale očakávam nové a nové videá a aj toto bolo super ako každé jedno,špirála samozrejme pridaná do objednávky,ktorú večer odosielam,teším sa na ďalšie videá a nech sa ti darí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, nevím, jestli je soutěž určená i pro ČR, ale zkusím to, sleduji přes GFC jako Januska K nebo jako miss.velvet
    Díky tvé recenzi jsem si koupila už více produktů, často řasenky nebo rtěnky, vždy jsem byla spokojená. Co teď aktuálně používám na tvé doporučení je rozjasňující pleťový krém s vyživujícími oleji, už mám druhé balení a teď jsem si objednávala i zlatou slupovací masku.
    Těším se na každé tvé nové video, moc gratuluji k blogovým narozeninám a ať Tě blog i natáčení stále baví:)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Petra, vďaka tvojim videam a recenziam si viem vybrať z avonu kozmetické produkty, ktoré si oblubim, vždy sa teším na novinky a rada ich skusam, mas môj obdiv. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, rvoj blog citam uz niekolko rokov, asi od doby ked si oslavila druhe vyrocie blogu :) Rada sa opatovne vraciam aj k Tvojim starsim clankom a taktiez videam na youtube. Na zaklade tvojich recenzii som si objednala uz mnoho veci z avonu, ale taktiez napr na zaklade tvojho videa o eshope pinkpanda.sk som sa odvazila urobit si objednavku, hlavne kvoli tym stetcom :D Myslim, ze za tie roky si sa pekne vypracovala aj kvalitou videa. Clanky su vzdy super, recenzie a spotrebovane produkty. Viackrat som dala na tvoje rady a nelutujem :) Obdivujem Ta, ze popri Olivii stihas blog, videa na youtube aj IG ( tie IG story ma zacali velmi bavit) Prajem ti este vela uspechov v zivote a taktiez v tom co robis :) b.horvathova2307@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Petra. Avon kozmetiku mám veľmi rada. Už keď som bola malá sme si prezerali staré katalógy a ovoniavali o sto šesť. Na nové video sa vždy veľmi teší a pozriem si každé jedno. Veľakrát sa nechám inšpirovať ako napríklad s tvojim oblúbeným odličovacím mliekom práve z avonu. Prajem pekný deň
    slobodova.denisa.d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť