piatok 21. augusta 2020

Recenzia na masky Kocostar, Freemann a D&R

Ahojte,
každá žena by si mala minimálne raz do týždňa dopriať relax pre seba. Ja sa snažím používať masky tak 1-2x do týždňa. Pleť mám, až na pár chybičiek krásy, v dobrom stave. Dokonca, keď som u kozmetičky, tak mi vždycky pleť aj pochváli. Dnes by som Vám chcela opísať pár masiek, ktoré určite stoja za pozornosť. 


Kocostar pleťová maska s uhorkou
Táto maska obsahuje vitamín C na intenzívne zvlhčovanie pleti a samozrejme aj extrakt z uhorky. Na obale sa píše, že masku je možné použiť aj na rôzne partie tela. V balení nájdete 12 ,,uhoriek", čo mi vystačilo na celú tvár. Maska má krásnu osviežujúcu uhorkovú vôňu. Jednotlivé ,,uhorky" na pleti dobre držia a majú pôsobiť 15-20 minút. Po tomto čase vyschli, ale na pleti ostalo hustejšie sérum, ktoré som do pleti a do pokožky krku vmasírovala. Výsledkom bola hydratovaná pleť a vďaka tomu sa mi maska veľmi páčila a kúpila by som si ju aj znovu. Dokonca ešte aj na druhý deň som mala pocit dostatočne hydratovanej pleti. Ja som túto masku dostala ako darček na Vianoce, ale dá sa kúpiť v DM drogérii, na Notine a aj rôznych iných stránkach, za cenu okolo 3-4 €.


Kocostar pleťová maska s vodným melónom
Maska je určená na zvlhčovanie a osvieženie pleti. Hodí sa teda na toto letné obdobie. Obsahuje 12 ,,melónikov", ktoré sú dostatočne navlhčené tekutinou a navyše aj krásne voňajú. Na tvári držia dobre a nespadli mi ani pri žehlení :-). Aj pri tejto maske som mala pocit hydratovanej pleti a dokonca sa mi zdalo, že obsahuje aj jemné rozžiarujúce čiastočky. Aj túto masku Vám odporúčam vyskúšať a sama by som si ju znova kúpila. 


Freeman hydratačná látková maska s aloe vera a rakytníkom
Od tejto značky som neskúšala žiadnu masku a keďže nebola drahá, nemala som od nej veľké očakávania. Už po rozbalení som si všimla, že samotná maska bola príliš napustená tekutinou a tak som ju najprv musela trošku vyžmýkať. Maska na tvári dobre sedela a nechala som ju pôsobiť 20 minút. Voňala trošku zvláštne, ale len veľmi jemne, takže mi to až tak neprekážalo. Následne som zvyšky masky vmasírovala do pleti a pokožky krku. Mala som z nej príjemný pocit hydratovanej a hladkej pleti. Keďže nebola drahá, nemala by som problém kúpiť si ju znovu. Jej cena bola do 2 €. Na internete som našla rôzne masky od tejto značky a niektoré vyzerali zaujímavo. Napríklad čistiaca maska s jahodou a mätou. Ja sa určite poobzerám ešte po nejakých. Navyše je značka Freeman prírodná.


Daggett & Ramsdell bublinková (penivá) maska na tvár s kyselinou hyalurónovou
Maska na prvý pohľad vyzerala ako klasická látková maska. Po aplikácií na tvár postupne pení viac a viac. Nie je to nič nepríjemné a ani to z tváre nekvapká. Maska sa má nechať pôsobiť 16-20 minút a následne sa zvyšky oplachujú vodou. Toto je už moja druhá bublinková maska, ktorú som vyskúšala. Musím zhodnotiť, že čistiaca bublinková maska K-Beauty z Avonu mi ale pleť vyčistila lepšie. Táto maska akoby pôsobila len na povrchu pleti. Ešte mám síce jedno balenie, ktoré určite nevyhodím, ale viac by som si túto masku nekúpila.

A akých máte favoritov v maskách Vy?
Petra

2 komentáre:

  1. Tá uhorková a melónová vyzerá zaujímavo :D Ja mám rada bahennú masku od Nuskin a teraz majú nejakú novú z názvom Jing Jang tak som zvedavá čo to bude :D

    Discoveringglam//ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tu melounovou masku bych vyzkoušela okamžitě! Všechny produkty s vůní melounu naprosto zbožňuji! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť