streda 28. októbra 2020

Video a recenzia: Pleťová starostlivosť s konopným olejom, Avon

 Ahojte, 

dnes by som Vám chcela predstaviť kolekciu 3 výrobkov pleťovej starostlivosti s konopným olejom z Avonu. Celú líniu som si veľmi obľúbila a preto som sa rozhodla jej venovať samostatnú recenziu a natočila som Vám aj krátke video. Vo videu Vám ukážem ako si ja aplikujem tieto produkty.

Celá línia vonia bylinkovo a osviežujúco.Veľmi mi vyhovujú ľahšie zloženia, ktoré zbytočne pleť nezaťažujú. Určite Vám tieto výrobky odporúčam vyskúšať. Ja by som veľmi uvítala, aby sa celá línia rozrástla aj o ďalšie produkty. Napríklad nočný krém, balzam na pery a krém na chodidlá.

Konopný olej je bohatý na upokojujúce omega mastné kyseliny redukujúce začervenanie. Hydratuje pokožku, zanecháva ju jemnú a upokojenú, aby vyzerala rovnako dobre, ako sa cíti. Nemusíte sa báť, všetky psychotropné látky sú odstránené a produkty obsahujú len tie dobré zložky :-).

Čistiaca starostlivosť s konopným olejom

V podstate ide o čistiaci olej na pleť, ktorý sa pri kontakte s teplou vodou, zmení na jemné mlieko. Má odstraňovať make-up, nečistoty a pleť by po ňom mala ostať hĺbkovo vyčistená, vyživená, žiarivá a bez mastného filmu. So všetkým súhlasím, akurát ja tento olej používam len pri odličovaní ľahšieho make-upu. Ak mám na tvári výraznejší a dlhotrvácnejší make-up, pred aplikáciou tohto oleja najprv použijem dvojfázovú micelárnu vodu. Balenie má 125 ml a cena je aktuálne 4,29 €. 

Hydratačný denný krém s konopným olejom

Krém má hydratovať a upokojovať suchú a drsnú pleť. Po aplikácií by mala byť pleť na dotyk a aj na pohľad žiarivá a zdravo vyzerajúca. Krém obsahuje ochranný faktor OF30. Aktuálne v mojej starostlivosti o pleť používam tento denný krém, sérum s kys. hyalurónovou a na večer krém Distillery a musím Vám povedať, že takú krásnu pleť som už dlho nemala. Za to vďačím určite aj tomuto krému. Balenie krému má 50 ml a aktuálne ho v katalógu nájdete za cenu 4,99 €. 

Balzam na ruky a telo s konopným olejom

Balzam pôsobí upokojujúco a regeneračne na suchú pokožku. Vyživuje a napomáha redukovať začervenania. Konzistenciu má ako taký redší krém na ruky. Páči sa mi, že sa rýchlo do pokožky vstrebáva a zanechá ju príjemne voňavú a hydratovanú. Žiadny lepkavý pocit mať nebudete. Balenie obsahuje až 150 ml a v katalógu je aktuálne za cenu 4,29 €.

Samozrejme Vás výrobky budú stáť menej, ak si ich zakúpite v sete za 10,99 €. No a teraz sa už môžete pustiť do sledovania videa. Potom mi môžete zanechať Vaše komentáre, či sa Vám takáto recenzia spolu aj s videom páči/nepáči. Ak ste už výrobky vyskúšali, tak sa môžete v komentároch podeliť aj o Vaše skúsenosti.
Petra

Hudba použitá vo videu:

YouTube Audioknižnica: JVNA - Blue Moon


1 komentár: