nedeľa 11. októbra 2020

Video a recenzia: Rúž Créme Legend, Avon

 Ahojte, 

už ste odo mňa určite počuli o novinke z Avon katalógu 13/2020 - nový rúž Créme Legend. Dnes Vám ho teda predstavím a ukážem všetky odtiene na perách. Ako už aj s názvu vyplýva, ide o legendárny rúž s krémovým efektom. 
Rúž v sebe ukrýva 3 tajomstvá profesionálov:
1, profi pigemntáciu - najpigmentovanejší rúž pre intenzívnu farbu jedným ťahom
2, profi presnosť - tvar rúžu napodobňuje štetec na líčenie pier a jednoduchú precíznu aplikáciu
3, profi podklad - hydratačná podkladová báza uzatvára hydratáciu a farbu

Ja som si tieto rúže zamilovala už od prvého použitia. Jednoducho sa nanášajú, sú na perách príjemne krémové, nevysúšajú pery a na krémový rúž majú úžasnú výdrž. Jedlo síce nevydržia, ale vodu a kávu dávajú s prehľadom. Akurát sa Vám jemne zotrie vrchná vrstva, ale pigment na perách veľmi dobre drží. Ak by Vám vadilo, že sa príliš otláčajú, tak postačí si po aplikácií rúžu otlačiť pery do servítky.

V ponuke je 11 sýtych odtieňov. Aktuálne môžete využiť skvelú ponuku v Avon katalógu 13/2020, kde jeden rúž je za cenu 4,99 € a druhý len za 0,01 €. V nasledujúcom katalógu bude cena za jeden rúž 4,99 €. Kombinovať môžete aj s obľúbeným matným rúžom Matte Legend


Teraz si môžete pozrieť a prečítať, ako vyzerajú všetky odtiene na perách a môj krátky popis k nim. Na konci článku som Vám pripravila aj krátke video.

ADORE
Nádherná hnedá farba so sivým podtónom. Tento odtieň patrí k mojim favoritom, keďže je vhodný na denné nosenie a ideálny aj k výrazne nalíčeným očiam.


GLAM
Svetlá hnedo-broskyňová farba. Odtieň je vhodný pre bledšie typy.


ICONIC
Tehlovo-hnedá prirodzená farba. Taktiež ideálny odtieň pre mňa na denné nosenie.


INSPIRE
Tento odtieň sa mi hodí skôr na letné obdobie. Ide o jemne pastelovo broskyňový odtieň.


ON POINT
Pastelová ružová s jemne fialovým podtónom. Mne sa tento odtieň nehodí a aj sa mi ako jediný ťažšie na pery nanášal.


WOW
Názov presne vystihuje farbu tohto rúžu. Je to krásny, výrazný, studený, neónovo ružový odtieň, ktorý bude vyzerať super na leto k opálenej pokožke.


FIVE STAR
Tlmený ružovo-fialový odtieň s kvapkou hnedej. Krásna a prirodzená farba na denné nosenie.


VA VA VOOM
Výrazná sýto oranžovo-červená farba. Odtieň, ktorý sa hodí pre odvážne ženy, ktoré sa neboja experimentovať.


RED CARPET
Ak ste ešte nenašli svoj ideálny červený odtieň, tak Vám odporúčam vyskúšať tento. Krásne na perách vyzerá a hodí sa podľa mňa každej žene.


STRUT
Veľmi zaujímavý a ťažko opísateľný odtieň. Ide o tlmenú sýto ružovú farbu s kvapkou fialovej a bordovej.


SASSY
Tmavá bordovo-vínová farba. Na mňa je to až príliš tmavý odtieň, ale vyzerá zaujímavo.


Určite Vám odporúčam vyskúšať tento nový rúž a možno si ho zamilujete tak ako ja. Moje obľúbené odtiene sú Adore, Iconic, Wow, Five Star, Red Carpet a Strut. A teraz sa už môžete pozrieť aj na samotné video.
Petra

Použitá hudba vo videu: 

YouTube Audioknižnica: Arm Candy - Spence

2 komentáre:

  1. Krásne sú. Najviac sa mi páči odtien Wow, nakolko ja som zaťažená na ružové rúže :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravdě bych nevěděla, jaký odstín si vybrat. Všechny jsou dokonalé! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť