pondelok 9. novembra 2020

Video: Moja pleťová starostlivosť 2020

 Ahojte, 
aktuálne som veľmi spokojná so svojou pleťou. V dnešnom videu sa chcem s Vami podeliť o moje obľúbené produkty na pleť. Chcem ale upozorniť, že moja pleť je prevažne normálna. Podľa vonkajších vplyvov (málo vody, hormóny, stres, teplotné rozdiely, ...) zvykne byť niekedy suchšia a inokedy zmiešaná. Ak máte podobný typ pleti ako ja, tak Vám môžu tieto výrobky tiež vyhovovať.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Petra


Odkazy:

Vyživujúci očný krém Anew Nutri Advance z Avonu: http://lifeismystyle.blogspot.com/2017/10/recenzia-produkty-znacky-anew-avon.html

4 komentáre:

  1. Zaujalo mě to sérum s kyselinou HA, musí být skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne veľmi vyhovuje a keď ho spotrebujem, tak sa teším na to sérum s retinolom :-).

      Odstrániť
  2. Máš veľmi príjemný hlas! Super video! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť