utorok 23. októbra 2012

Essence Nude glam + vylepšenie

Ahojte,
dnes mám pre Vás kozmetický príspevok ohľadom nového laku na nechty. Kolekcia Nude glam od Essence nie je pre Vás asi žiadna novinka, aj keď sú už v novom obale. Ja som bola veľmi zvedavá na tieto laky a tak som si jeden kúpila. Kúpila som si odtieň 03 Cotton Candy. V podstate sú všetky veľmi podobné a môj priateľ nechápal nad čím toľko uvažujem.




Farba je to pekná. V skutočnosti trošku viac ružová ako na fotkách. Akurát mám pocit, že k mojej pleti až tak nepristane. Lakovalo sa s ním, no tak ako s takýmito farbami, musíte si dávať pozor aby ste farbu rovnomerne naniesli. Ja som si dala, ako vždy, dve vrstvy + podkladový lak + nadlak. A výdrž? No katastrofa. Hneď na ďalší deň sa mi na jednom nechte ošúpal a na druhý deň na ďalších dvoch nechtoch. Bola som sklamaná, no nechcelo sa mi tento lak odlakovať a tak som to vymyslela takto. Použila som červený lak z Avonu a zdobiaci lak, ktorý som Vám predstavila v tomto príspevku.




Ako sa Vám to páči?
A aby som nezabudla v sobotu idem na svadbu, tak sa môžete tešiť
 na svadobné líčenie, účes a celkový vzhľad. 
Krásny deň 
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára