pondelok 23. septembra 2013

Laky Speed Dry z Avonu

Ahojte,
začiatok týždňa začnem dvoma perfektnými lakmi, ktoré som si hneď pri prvom lakovaní veľmi obľúbila. Ide o laky Speed Dry z Avonu. Je to rýchloschnúca kolekcia a ponúka na výber krásne množstvo farieb. Jeden lak som Vám už ukazovala v tomto príspevku. S lakmi sa dobre pracuje a navyše rýchlo schnú, výdrž je rovnaká ako u lakov Nailwear Pro + z Avonu. Cena lakov sa pohybuje okolo 3 €.

Strawberry
Prekrásna, sýta, ružová farba, ako stvorená na letné obdobie. Aj na rukách a aj na nohách vyzerá fantasticky. Krajší ružový lak som ešte nevidela. Jednoznačne odporúčam vyskúšať.

Swift Sherbet
Jemná, decentná, svetlučko oranžová farba, ideálna počas každého ročného obdobia. Stačia dve vrstvy, ktoré nechty pokryjú krásnou farbou. 

Ja som z týchto dvoch lakov úplne nadšená. A čo vy? Používate rýchloschnúce laky?
Vaša Petra

2 komentáre: