štvrtok 5. septembra 2013

Vzorky po tretie

Ahojte,
nebudem sa tu veľmi rozpisovať a rovno Vám ukážem, aké vzorky som tentokrát testovala:


Intenzívne anticelulitídne sérum na noc od Lirene
Kozmetika Lirene pre mňa nie je známa, no na internete som našla, že ponúkajú okrem prípravkov na telo, aj kozmetiku na pleť, prípravky proti slnečnému žiareniu a make-upy. Celkovo táto kozmetika nie je príliš drahá, z čoho som bola dosť prekvapená, pretože som tomuto séru pripisovala vysokú cenu. Prečo? Pretože má veľmi príjemné zloženie, ľahko sa rozotiera, rýchlo vstrebáva a už po prvom použití som cítila, že pokožka je hladká a pružná. Navyše vonia krááásne po pomarančoch. Jedinou nevýhodou je, že pokožku veľmi slabo hydratuje. Cena sa pohybuje okolo 5 €. Na internete som našla, že táto kozmetika by mala byť predajná v DM a 101 drogériách, takže ak naň natrafím, určite si ho kúpim v plnej veľkosti a rada sa poobzerám aj po iných výrobkoch. Určite odporúčam aspoň vyskúšať.

Duo očný lifting Pro Clinical z Avonu
Táto vzorka obsahuje v sebe dva výrobky a to gél na oblasť očného viečka(jemne oranžový gél) a krém na oblasť po očami(biely krém). Tento krém patrí k najobľúbenejším očným liftingovým krémom z Avonu. Je jasné, že zo vzorky účinky nespoznám, ale mňa neohúrilo ani zloženie, ani vôňa a vôbec ma nenadchlo. Takže tento produkt si v najbližšej budúcnosti neplánujem kúpiť. Cena v katalógu sa pohybuje okolo 9,90 €.

Lak na nechty 
Tento lak som mala ako vzorku v časopise La Femme, preto som ju do tohto článku zaradila. Nie som si istá, ale asi je to vzorka laku Color Club, no odtieň Vám neviem povedať. No je nádherný. Krásna, sýta, ružová farba, ktorá sa dobre nanášala. Schne pekne, no vydrží trošku menej ako som zvyknutá. No napriek tomu si s ním veľmi rada lakujem nechty. Cena sa pohybuje okolo 4 €. Za takú cenu by som sa aj v drogériách pozrela na iné odtiene.

Bahenná pleťová maska Planet Spa z Avonu
Dúfam, že sa fotky nezľaknete, no chcela som Vám ukázať masku v plnej kráse. Mala som taký zvláštny pocit pri nanášaní, aj keď sa veľmi dobre rozotierala. Vôňa mi bola trošku nepríjemná a vadila mi. Pleť má vyčistiť, čo aj splnila. Napriek tomu, že masky z rady Planet Spa patria k mojim najobľúbenejším, túto si rozhodne neplánujem kúpiť. Cena za 75 ml sa pohybuje okolo 5 €.

Prajem Vám krásny víkend a budem rada ak mi napíšete, či poznáte kozmetiku Lirene.
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Lak na nehty je úžasný, přesně takové barvy zbožňujem :-) super blog, hned tě followuju :)

    OdpovedaťOdstrániť