nedeľa 1. septembra 2013

Video: Môj Avon Box 12/2013

Ahojte,
dnes mám pre Vás ďalšie video o Avon Boxe. Vo videu môžete vidieť môj prvý pokus o ombré nechtíky. Na prvýkrát to veľmi fotogenické nebolo, no veľmi sa mi to páčilo a určite plánujem si takto lakovať nechty aj naďalej.
Ospravedlňujem sa za niektoré slovíčka vo videu, ale natáčala som dosť narýchlo.
Príjemné sledovanie.
Vaša Petra

2 komentáre:

  1. Máš strašne krásne vlásky, tie kučery máš prirodzené, alebo si to mala natočnené? Čo používaš na vlasy, mám podobné vlasy ako ty a už dlho hladám nejaký prípravok na vlnité vlasy, ktoré by podporili ich tvar. Inak super video.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj...to som mala natočené deň predtým...ja mám v skutočnosti mierne vlnité vlasy...a väčšinou používam len na končeky vlasov sérum na rozštiepené končeky vlasov z Avonu :-)

    OdpovedaťOdstrániť