utorok 27. mája 2014

Lak na nechty s gélovým efektom + ozdobné perličky

Ahojte,
po úžasne strávenom víkende som tu opäť s novým článkom. Tentokrát som si nechtíky nezabudla odfotiť, tak si ich môžete pozrieť. S obidvoma výrobkami som maximálne spokojná a veľmi mi vyhovujú. Myslím si, že tieto novinky sa Avonu veľmi podarili.


 Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Parfait Pink, Avon
Všetky odtiene lakov na nechty som Vám už ukazovala vo videu o gélových lakoch na nechty. Tieto laky na nechty sú akoby 3 v 1: podklad, farba a povrchový lak. Keď som si nalakovala nechty prvýkrát, s odtieňom Fabulous, nechty sa mi začali asi na piaty deň olupovať. Aj keď sú to laky 3 v 1, druhýkrát som si nechty nalakovala tak, ako som zvyknutá, s podkladom a nadlakom. Nechty mi pekne držia. A to som v sobotu, aj v nedeľu miesila rukami koláč :-). Čiže zatiaľ 6 dní a nechty vyzerajú stále dobre. Cena je cca 2, 50 € za jeden.


 Ozdobné perličky na nechty, v odtieni Pink Confetti, Avon
Tieto perličky sa veľmi ľahko používajú. Stačí do nich ponoriť mokrý necht. Ja som potom ešte perličky mierne k nechtu prstom pritlačila a nakoniec som ich ešte prelakovala priesvitným, povrchovým lakom na nechty, aby neopadávali. Držia perfektne. Cena za perličky je 2, 90 €. Som z nich úplne nadšená a maximálne spokojná.


Vyskúšali ste už nové laky na nechty s gélovým efektom z Avonu?
Ktorý odtieň je Vašim favoritom?
Vaša Petra

3 komentáre:

  1. Ty perličky vypadají skvěle, asi si je pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ohh...to je tak moc roztomilý že to ani víc nejde .D Asi jsem se zamilovala....dobře, euforie už přešla. Ale i tak, je to opravdu krásný, strašně se mi ty kuličky líbí, nemůžu si pomoc .D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem dievčatá...naživo vyzerajú ešte lepšie...veľa ľudí mi ich chváli...tak si asi dokúpim aj fialové :-)

    OdpovedaťOdstrániť