utorok 6. mája 2014

Outfit č. 25: Modré nohavice

Ahojte,
dnešný outfit bol fotený ešte počas Veľkej Noci, konkrétne na Veľkonočný Pondelok, kedy sme išli k babke na návštevu. Základom sú modré nohavice, ktoré sú z Gate-u. Súrne som potrebovala nejaké elegantné nohavice na jedno stretnutie, no  v obchodoch nemali nič podľa mojich predstáv. Prioritne som chcela čierne nohavice, ale všetky boli obtiahnuté na štýl legín. Predavačky ma presviedčali, že sú super, elegantné a že veľa dievčat si ich kupuje. Ja si nemyslím, že legíny, alebo im podobné nohavice sú vhodné na pracovné stretnutia.
Nakoniec som už len z núdze zašla aj do Gate-u, pretože nie som veľmi spokojná s kvalitou oblečenia. Z aktuálnej kolekcie ma nezaujalo nič a tak som len očami prebehla po stojanoch s výpredajovým oblečením. Do oka mi padli tieto nohavice a keď som uvidela ich cenu 5, 95 €, hneď som si ich išla vyskúšať. Nohavice majú na bokoch hrubší, čierny pásik. Vedela som, že ich chcem nosiť k lodičkám, tak som si jedne vzala so sebou do kabínky. Zapáčili sa mi aj lodičky, ktoré boli v cene 14, 99 €. Posledným kúskom, ktorý ma zaujal boli modré, kamienkové náušnice asi za 3 €. Celkovo ma Gate veľmi prekvapil, zatiaľ som s nakúpeným tovarom veľmi spokojná. Nohavice sa príjemne nosia a vždy, keď som ich mala na sebe, tak mi ich niekto pochválil.
Keďže nohavice sú výraznejšie, zvyšok outfitu som doladila čiernym tričkom a čiernym sakom. Doplnky sú ladené v zlatej farbe.





Modré nohavice - Gate, Čierne tričko - New Yorker, Čierne sako - F&F, Čierne lodičky - Gate, Modré náušnice - Gate, Okuliare - Avon, Zlaté hodinky - Avon, Zlatý dvojprsteň - Avon
Lak na nechty - Wandering Rose, Avon

A ako ste na tom Vy? Nosíte farebné nohavice?
Vaša Petra

2 komentáre: