sobota 31. mája 2014

Nové video: Spotrebované produkty - Máj 2014

Ahojte,
dnes prichádzam s novou, uvidíme ako pravidelnou, rubrikou Spotrebované produkty. Ja mám rada takéto videá, tak som sa rozhodla, že si ich aj sama natočím. Dúfam, že Vás tieto videá budú baviť rovnako ako mňa. Môžte mi aj napísať, či máte s niektorým výrobkom skúsenosti.
Vaša Petra




Odkazy:
Anew Vitale: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2013/05/recenzia-anew-vitale-z-avonu.html
Neviditeľný make-up s krycím efektom: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2013/02/oblubeny-make-up-puder-z-avonu.html
Ceruzka na obočie s kefkou: http://lifeismystyle.blogspot.sk/2012/10/novinky-v-akcii.html

Nalíčená som: 
Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF 15 - odtieň Nude, Avon
Korekčná tyčinka Luxe - odtieň Fair Creme, Avon
Kompaktný pleťový púder Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Ceruzka na oči Color Trend - odtieň Brown, Avon
Obostranná linka na oči, Essence
Zhusťujúca špirála Luxe Extravagance - odtieň Black Caviar, Avon
Rúž s matným efektom - odtieň Pink Cuddle, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom - Fire Cracker, Créme Brulle, Avon


Na sebe mám: 
Čierne tričko - House
Náušnice Hviezdičky - Avon
Čierno-strieborný prsteň - Avon
Gumička s mašličkou - Gate

4 komentáre:

  1. Super video, působíš hrozně sympaticky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mám rada tieto videá, som rada že si ho zaradila a natočila :) Mám skúsenosti s tým parfémom Fergie intense, ani ja si ho už nekúpim viackrát, na začiatku sa mi veľmi páčila ale časom už nie. Anew ultimate kupujem mamine, ona sa o kozmetiku až tak nezaujíma tak ju zásubujem ja na vianoce a narodeniny. Anew vitale som mala tiež to balenie vzoriek ale nesadli mi, vôňa je úžasná ale keď si ho nanesiem tak mi slzia oči, ešte sa mi to u iných výrobkov nestalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa akurát trošku štípu oči keď sa mi do nich dostane očný krém...ale keď dávam pozor je to ok...viem, že určite to každému vyhovovať nebude....

    OdpovedaťOdstrániť