štvrtok 22. októbra 2015

Fialová jeseň v kozmetike

Ahojte,
dnešné fotenie prebiehalo v daždivom počasí, ale s výsledkom som celkom spokojná. Chcela by som v tomto období viac využiť farby jesene, aby boli fotky zaujímavejšie. V dnešnom príspevku som si pre Vás pripravila ukážku a malú recenziu dvoch produktov z Avonu. Na jeseň som si aktuálne obľúbila fialovú farbu. Páči sa mi na očiach, perách, ale aj na nechtoch. Okrem bordovej je fialová pre mňa must-have jesene 2015. 


Rúž na pery Luxe, odtieň Runway Plum, Avon
Luxe rúže patria k mojim najobľúbenejším z Avonu. Okrem prekrásneho obalu majú skvelé hydratačné zloženie. Ja mám doma už asi štyri rúže Luxe a takýto fialový mi celkovo v mojej zbierke chýbal. Páči sa mi, že farba je pekne decentná, ale zároveň veľmi zaujímavá. Cena týchto rúžov sa pohybuje okolo 4, 90 € za 3,6 g.




Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Sinful Romance, Avon 
Tento lak je z klasickej kolekcie lakov z Avonu, ktoré sú teraz obohatené o 6 nových odtieňov. Tento fialový lak je jedným z nich a musím povedať, že je to unikátna farba. Na nechtoch je trošku tmavší, ako vo fľaštičke. Napriek tomu sa mi táto farba veľmi páči. Na nechtoch vydrží neporušený tak 4-5 dní. Aktuálne ho v katalógu zoženiete za 2, 90 € v 10 ml obale.


A čo Vy?
Aké farby ste si túto jeseň obľúbili?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára