nedeľa 18. októbra 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 14/2015

Ahojte,
prajem Vám krásnu a slnečnú nedeľu. Dnes som si pre Vás pripravila najlepšie ponuky z Avon katalógu kampane 14/2015. Novinkou tejto kampane je nová kolekcia dámskej a pánskej vône Avon Attraction. Vône sú krásne výrazne a na môj vkus dosť sladké. Budem rada, ak mi napíšete či sa Vám tieto nové vône páčia.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra 




Odkazv:

Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1- odtieň Not so Neutral, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big and False Lash - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Luxe - odtieň Provocative Pink, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty s gélovým efektom, odtieň Barely There, Avon

Na sebe mám:
Tričko - Kenvelo
Šatka - Avon
Náušnice - ???
Prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára