streda 14. októbra 2015

Pečiatkovací komplet na nechty KONAD

Ahojte,
možno pre niektoré z Vás pečiatkovací komplet na nechty Konad nie je žiadnou novinkou. Mňa zaujal už na prvý pohľad, ale dlho som nevedela, kde ho môžem zohnať. Nakoniec som ho niekedy ešte pred letom našla na e-shope https://www.pinkpanda.sk/. Trošku som váhala, ale nakoniec som si ho objednala. Moja objednávka mi prišla asi tak do jedného týždňa. Navyše som k objednávke dostala darčeky: ružový pilník na nechty a zelený pletený náramok.
Cena za Konad komplet škrabky a pečiatky je 4,95 € a vybrala som si šablónu m57, ktorá ma vyšla na 5,95 €. Poštovné a balné stojí 3,20 €. 
Pridávam Vám aj odkazy, kde spomínané výrobky nájdete:


Postup je jednoduchý:
Na vybraný vzor zo šablóny nanesiete lak a pomocou škrabky zotriete prebytočný farbu, aby Vám farba ostala len vo vnútri vzoru. Potom otlačíte lak zo vzoru na pečiatku a ňou potom ,,opečiatkujete" vybraný necht. Na YouTube nájdete aj rôzne videá - návody, ako na to.


Ja som ako základný vrstvu použila Lak na nechty s gélovým efektom v odtieni Barely There a ako ,,pečiatkovací lak" som použila Lak na nechty z Hollywood collection v odtieni Vixen. Odporúča sa používať aj laky na nechty značky Konad, lebo sú vraj hustejšie a tak vhodnejšie na ,,pečiatkovanie", ale mne sa to podarilo aj s obyčajnými lakmi na nechty. 


Kto ma sleduje trošku dlhšie vie, že ja si veľmi rada zdobím nechtíky rôznymi lakmi a rôznymi spôsobmi. Tento spôsob lakovania som si celkom obľúbila. Jedinou nevýhodou je, že Vám to zaberie trošku viac času než si ozdobíte všetky nechty. No myslím si, že potom výsledný efekt stojí za to. Čo poviete?

A čo Vy?
Vyskúšali ste už komplet KONAD?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára