streda 6. januára 2016

Video: Moje darčeky pod stromčekom 2015

Ahojte,
dnes som pre Vás natočila nové video. Video som poprvýkrát točila na nový foťák. Zatiaľ sa len učím s ním pracovať tak dúfam, že mi nejaké nedostatky odpustíte. Vo videu sa mi stala aj jedna úsmevná príhoda, ktorú som si uvedomila až pri prezeraní videa. Dúfam, že sa na tom aspoň zabavíte :-).

Asi najväčší darček som si kúpila sama a to tento digitálny fotoaparát Nikon Coolpix S7000 Gold. Dostala som k nemu ešte aj čierne puzdro.


Jeden z darčekov bolo aj puzzle v ktorom mi jeden dielik chýba a jeden mám navyše. Stalo sa Vám to už niekedy?


Prajem Vám príjemné sledovanie. 
Vaša Petra






Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Posilňujúca špirála a sérum Luxe Glamorous Lash - odtieň Transforming Black, Avon
Rúž Ultra Color s matným efektom- odtieň Pink Cuddle, Avon
Lesk na pery Ultra Glazewear Absolute - odtieň Heavenly Honey, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Ultimate - odtieň 21 Rosy One More Time- Catrice

Na sebe mám:
Ružový rolák - Orsay (second hand)
Náušnice a náhrdelník - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára