piatok 15. januára 2016

Video: Decembrové nákupy 2015

Ahojte,
ste spokojné s počasím? Ja by som bola radšej ak by sneh napadal aspoň o mesiac skôr. Dúfam, že sa teraz nebude sneh držať až do Apríla :-). Dnes tu mám pre Vás nové video a to pár maličkostí, ktoré som si kúpila v mesiaci December 2015. Zabudla som vo videu dodať, že lícenka Regina stála necelé 3 eurá.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra



Odkazy:

Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Očné tiene 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Posilňujúca špirála a sérum Luxe Glamorous Lash - odtieň Transforming Black, Avon
Rúž na pery Ultra Color Indulgence- odtieň Garden Rose, Avon


Na nechtoch mám:
Lak na nechty Ultimate - odtieň 21 Rosy One More Time- Catrice

Na sebe mám:
Modrý sveter - Terranova
Náušnice a prsteň - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára