sobota 2. januára 2016

Zhrnutie roku 2015

Ahojte,
než sa pustím do celkového zhrnutia roku 2015, chcem Vám popriať:

Všetko dobré do Nového roka 2016, aby ste boli hlavne zdravé, šťastné a milované, aby ste pozitívne mysleli a aby sa Vám splnili všetky sny a predsavzatia.

Môj uplynulý rok 2015 bol neočakávane úspešný a som za všetko, čo sa mi v roku 2015 podarilo, veľmi vďačná.
Za celý rok 2015 ste si mohli na blogu prečítať 80 príspevkov.

V Januári som napísala 7 príspevkov a zmenila som pozadie vo videách, ktoré sa Vám nepáčilo a taktiež môj blog oslávil svoje 3. narodeniny.
Vo Februári ste si mohli prečítať 8 príspevkov. Boli sme v kine na film 50 odtieňov sivej a na úžasnej Valentínskej večeri.
V Marci som napísala 7 príspevkov a ukázala som Vám najúspešnejšie produkty za rok 2014.


V Apríli ste si mohli prečítať 7 príspevkov, medzi ktoré patrilo aj líčenie s produktmi z kozmetiky Make up Revolution London
V Máji som napísala 6 príspevkov. Prečítať ste si mohli aj rozsiahlu recenziu na pleťovú starostlivosť Nutra Effects z Avonu.
V Júni som pridala na blog 7 príspevkov.


V Júli ste si mohli prečítať 6 príspevkov, medzi ktorými som Vám ukázala aj moje narodeninové darčeky.
V Auguste som Vám pridala iba 4 príspevky a to z toho dôvodu, že som s Nikolasom nečakane odišla do Prahy na fotenie a natáčanie s Avonom. Za tento celý môj pracovný výlet a výsledok som veľmi Avonu vďačná a bol to pre mňa nezabudnuteľný zážitok. Keďže som tento rok nebola nikde na dovolenke, výlet v Prahe som brala ako za príjemnú dovolenku.


V Septembri som napísala 9 príspevkov a zúčastnila som sa Vianočnej konferencie Avonu, kde sme predstavili projekt ,, Krásne pre seba". Prvýkrát som videla svoje fotky a video s Nikolasom :-).
V Októbri ste si mohli na blogu prečítať 10 príspevkov. Taktiež som začala točiť nový a pravidelný formát videa nákupy za uplynulý mesiac. Tento mesiac bol pre mňa úspešný aj z hľadiska môjho pracovného života, keďže som si našla prácu.


V Novembri ste si na blogu mohli prečítať celkovo 5 príspevkov a v Decembri sa mi podarili napísať iba 4 príspevky. Posledná fotka je zo silvestrovskej párty na hoteli Šomka na Drienici.


Celkovo som s rokom 2015 spokojná a dúfam, že rok 2016 bude ešte úspešnejší. Dala som si aj pár predsavzatí tak dúfam, že aj tie sa mi podarí splniť. 

Dávate si aj Vy nejaké predsavzatia na rok 2016?
Ak áno, držím Vám palce pri ich plnení.
Vaša Petra

4 komentáre:

  1. Ahoj Peti ,zelam ti vsetko len to najlepsie v roku 2016,aby bol este lepsi ako rok 2015 v kazdom ohlade tvojho zivota.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Petka dnes mi dorazil balicek ktory som u teba vyhrala.chcem ti este raz strasne podakovat.velmi si vazim rucne pisany list plus ma velmi tie vzorky potesili a aj samotna vyhra.dakujem krasne.ahoj a pekny zvysok dna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj...som rada, že balíček dorazil v poriadku...uži si výrobky :-)

      Odstrániť