štvrtok 28. júla 2016

Novinka: Rúž Shine Burst, Avon

Ahojte,
na dnes som si pre Vás pripravila jednu novinku z Avonu, ktorá je v katalógu od dnes a ide konkrétne o nový

Rúž na pery Shine Burst


  • žiari ako lesk, kryje ako rúž a vonia ako letné ovocie
  • poskytuje perám pocit hydratácie a dlhotrvácnosť
  • obsahuje výťažky zo super ovocia - zjemňujúcu papáju, hydratačné granátové jablko a vyživujúci kokosový olej
  • 15 šťavnatých odtieňov vo farebných metalických baleniach
  • cena 3, 50 € za 1,8 g


Telové odtiene:
1, Nude Shine - v tomto prípade sa fotka nezhoduje vôbec s realitou. Už v obale vyzerá tmavší a aj na perách je tmavý. Obsahuje strieborné trblietky a ide o veľmi teplý odtieň hnedej, ktorý mne osobne nepristane a taktiež sa mi tento odtieň vôbec nepáči.
2, Peach Punch - tento rúž som Vám už ukazovala vo videu Avon kampaň 10/2016 + Novinky. Je to pekná, broskyňová farba. Rada ho používam a od kedy ho mám, tak ho používam dosť často.
3, Iced Mocha - tento odtieň je pre mňa zaujímavý. Ide o hnedú farbu s fialovým podtónom. Napriek tomu, že ide o tmavší odtieň, myslím si, že bude vhodný aj na denné nosenie.
4, Honeysuckle - ide o pekný hnedý odtieň s teplým podtónom. Mne táto farba nesedí, no napriek tomu sa mi páči.


Ružové odtiene:
5, Rose - je krásny, jemný, neutrálny odtieň ružovej. Táto farba ma na prvý pohľad zaujala. Určite by som uvažovala na základe tejto vzorky, či si nezakúpim aj rúž v plnej veľkosti.
6, Tangerine Gleam - je veľmi ťažko definovateľný odtieň. Ide o červeno-oranžovo- ružovú farbu, ktorá dodáva zubom opticky bielu farbu. Tak nad týmto odtieňom budem naozaj veľmi silno uvažovať.
7, Dragonfruit Pink - je podľa mňa hnedá farba s veľmi peknými ružovými odleskmi. Veľmi sa s vyzobrazenou fotkou v katalógu nepodobá, ale je to veľmi pekný odtieň.
8, Calypso - pôsobí na fotke viac do fialova, no v skutočnosti je pekne do ružova. Ide skôr o teplejší odtieň, no napriek tomu sa táto farba bude hodiť ako na denné nosenie, tak aj na večerné.



Červené odtiene:
9, Strawberry Blush - je krásny červený odtieň. Ide ale o veľmi peknú a decentnú červenú s kvapkou hnedej a malými odleskami do fialova. Naozaj unikátny a zaujímavý odtieň.
10, Grapefruit - je taktiež veľmi pekný odtieň červenej, ale s prímesou ružovej farby. Ide o neutrálny odtieň, ktorý sa podľa mňa bude hodiť každej dáme.
11, Raspberry Glaze - je krásny malinovo-červený odtieň, ktorý obsahuje mix strieborných, zlatých a ružových trblietok. Ak trblietky nemáte radi, tento odtieň nebude nič pre Vás.
12, Berry Burst - reálne sa mi tento odtieň veľmi nepodobá s fotkou v katalógu. Na fotke ide o žiarivo červenú farbu, no reálne je to červeno-ružový odtieň. Taktiež nie je až taký výrazný, ale skôr decentný odtieň, vhodný aj na bežné nosenie.



Fialové odtiene:
13, Fresh Fuchsia - je krásna fialovo-ružová farba. Tento odtieň je na leto ako stvorený.
14, Vivid Cherry - je úžasne pigmentovaný odtieň. Ide o fialovú farbu, ktorá je stlmená takou bordovou červenou. Je to naozaj pekný odtieň a nad jeho kúpou budem musieť naozaj uvažovať. Naozaj sa mi tento odtieň veľmi páči.
15, Plum Shock - je veľmi tmavá slivkovo-fialová farba. Napriek tomu, že je taká výrazná, na pery sa mi veľmi zle nanášala. Nedala sa rovnomerne naniesť. Tento odtieň ma teda dosť sklamal.



Moje zhodnotenie:
+ krásne metalické balenie v štyroch farebných verziách
+ veľký výber farieb
+ maximálna hydratácia pier
+ slušná pigmentácia
+ príjemné zloženie s ľahkou aplikáciou

- o dlhotrvácnosti nemôže byť ani reč
- pri vysokých teplotách sa rúž ,,topí" (pri testovaní sa mi 3 vzorky zlomili


Celkovo hodnotím tento rúž pozitívne. Myslím si, že bude určite dobrým spoločníkom počas jesene a zimy, kedy potrebujeme pery hydratovať. Mňa osobne najviac zaujali odtiene Peach Punch, Rose, Tangerine Gleam a Vivid Cherry.

A čo Vy?
Páči sa Vám nový rúž Shine Burst?
Vaša Petra



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára